Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
miezelke schreef:HELP!
Begin mei heb ik een oleander gekregen voor m'n verjaardag. Plantje staat sinds toen op m'n terras, in volle zon (gezien het een mediterrane plant is moet dit normaal geen probleem geven).
Een tijd terug begonnen zijn bladeren ineens geel te worden; heb toen wat info opgezocht en blijkbaar moeten oleanders veel water hebben, wat vermoedelijk het probleem was geweest. Ben toen volop gaan begieten, gele blaadjes weggehaald, en hij kwam er weer bovenop. Sinds toen geef ik hem plichtsbewust om de twee dagen een goede scheut water + af en toe voeding voor terrasplanten.
Maar nu begint hij wéér gele bladeren te krijgen, wat zou er aan de hand kunnen zijn?? Iemand tips?
[ Afbeelding ]

). Mediterrane potgrond is idd goeie tip, wist zelfs niet dat dat bestond?
Hoe staat het met jullie zandbak? Wij hadden ook zo'n mooie, honden en kinderen genoten er volop van, maar ik was blij dat het straatwerk er weer in lag, want ook in huis leek het wel een zandbak
Jullie bestrating lijkt ook heel mooi op het plaatje, ben benieuwd naar het eindresultaat!
Helaas geen Gitt's Perfection, het is in plaats daarvan een witte/crèmekleurige, ook mooi, maar niet wat ik hoopte. Ik mag wel geld terugvragen bij het tuincentrum
Geen enkele knol was de juiste...

De tegels heb ik ook al uitgezocht, die liggen momenteel bij mijn ouders in de tuin en ik vind ze zó mooi dat ik ze zelf later ook wil
Het zijn http://www.lab21.nl/natuursteen-tegels/natuursteen-tuintegels/chinees-hardsteen-buiten/chinees-hardsteen-tuintegels/ Chinese hardsteen tegels 

ben benieuwd naar het resultaat straks!