Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sonja_vR schreef:droger gaat hier alleen aan met de onderbroeken/sokken/keuken was, de rest gaat gewoon aan de lijn.
ik heb alleen zo ene gruwelijke hekel aan sokken enzo ophangen etc dat ik voor dat wasje een uitzondering maak , maar dan wel na 9 uur in de avond of in het weekend.
Paan schreef:Volgens mij hebben wij ook geen dag/nacht tarief. Ik was wanneer het me uit komt en ik een volle trommel heb. Heb geen droger, bij ons in huis droogt het echt snel op zolder.
Letten jullie ook op hoe je je afval scheidt? Bij ons in het dorp kun je veel zaken gescheiden aanbieden. Zo hebben wij vuilniszakken voor GFT, vuilniszakken voor plastic en vuilniszakken voor restafval. En de prijzen varieren dermate dat wij wel willen scheiden. Verder heb ik in de schuur een bak staan voor glas, voor sap en zuivelpakken en een bak voor oude kranten. Met die oude kranten maken wij met regelmaat zelf briketten voor in onze houtkachel. Zo'n briket brand toch ongeveer 1,5 uur.
Destino schreef:Wat voor receptje heb je Sannert?
Weet je wat ook lekker is? Je visje kruiden met citroen, zout, peper en wat knoflook, die in een ovenschaal doen met wat tomato frito en daarover geraspte kaas