Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
HorseTimeXL schreef:Oja top, ja ik wilde eerst voor de Huawei gaan, maar een vriendin van mij had hem ook verleden week gekocht en die kon hem na een week al weer weg brengen zo heet dat die werd. Dus die neem ik toch maar niet.
Nu zit ik te kijken naar de sony sp
of de htc one s, die heeft me zusje ook en doet het gewoon super fijn.
XxDancexX schreef:Ik moet ook een nieuwe telefoon hebben, maar welke?
Ik wil er mee kunnen facebooken en w'appen, en natuurlijk bellen en sms'en.
ook wil ik er een redelijke camera bij, en voldoende opslag voor een paar spelletjes, en watsapp gesprekken. het scherm wil ik rond de 4 inch.
Ik zat zelf te denken aan de samsung galaxy ace.
Mijn budget is niet heel groot, dat ligt namelijk rond de 150,-
XxDancexX schreef:Ik wil vooral w'appen en bel bijna niet.
aan 5 euro per maand moet ik dus genoeg hebben hoop ik
Edit: Wat is er dan zo slecht aan de Ace?
Moeilijk levensdillema dit
XxDancexX schreef:Ik moet ook een nieuwe telefoon hebben, maar welke?
Ik wil er mee kunnen facebooken en w'appen, en natuurlijk bellen en sms'en.
ook wil ik er een redelijke camera bij, en voldoende opslag voor een paar spelletjes, en watsapp gesprekken. het scherm wil ik rond de 4 inch.
Ik zat zelf te denken aan de samsung galaxy ace.
Mijn budget is niet heel groot, dat ligt namelijk rond de 150,-
Likemaaike schreef:Pieter25 schreef:Ik ben toch maar voor de Samsung S3 gegaan
En bevalt die ?:D
xPaardjuH_ schreef:Nee de keuze ligt nog niet helemaal vast, maar waarschijnlijk gaat het deze wel worden.
Mag ik vragen vanwaar een krappe voldoende?Is gewoon nieuwsgierigheid hoor
@ bovenstaande:
De iPhone 4S heeft een nieuwere processor die dus ook sneller draait dan die van de gewone iPhone 4. Ik zou liever voor een 4S gaan maar ligt natuurlijk ook aan je budget. Volgens mij is de 4 nog best te doen
Op de iPhone 4S kan volgens mij iOS 7 nog worden geinstalleerd, das de meest recente software update van Apple. Deze kan volgens mij niet op de iPhone 4 dus de software die daarop staat kan niet meer geupdate worden en zal ook beperkingen krijgen denk ik.
Quad schreef:xPaardjuH_ schreef:Nee de keuze ligt nog niet helemaal vast, maar waarschijnlijk gaat het deze wel worden.
Mag ik vragen vanwaar een krappe voldoende?Is gewoon nieuwsgierigheid hoor
@ bovenstaande:
De iPhone 4S heeft een nieuwere processor die dus ook sneller draait dan die van de gewone iPhone 4. Ik zou liever voor een 4S gaan maar ligt natuurlijk ook aan je budget. Volgens mij is de 4 nog best te doen
Op de iPhone 4S kan volgens mij iOS 7 nog worden geinstalleerd, das de meest recente software update van Apple. Deze kan volgens mij niet op de iPhone 4 dus de software die daarop staat kan niet meer geupdate worden en zal ook beperkingen krijgen denk ik.
Als je het toch over software updates spreekt, de Galaxy Ace 2 gaat niet hoger dan Android 2.3 en tegenwoordig zit je al op (4.0, 4.1, 4.2.2) 4.3.