Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
8nnemiek schreef:Buitenbeentjes zijn leuk ja. Ik hou juist van die aparte vormen!
Ik heb gisteren nog eens twee TGTG pakketten bij de Lidl besteld. Straks ophalen, altijd leuk om voor 6 euro een hele week te kunnen eten
Prairy schreef:Ik heb mijn belastinggeld ontvangen en gelijk weer uitgegeven aan spullen voor ons paddock paradiseen hopelijk volgende week mijn eerste eigen paardje ophalen
Voor een prijs gekocht dat we ook voor mijn man nog voor een paardje kunnen kijken ongeveer binnen het budget voor mijn paard
Al is dat natuurlijk niet echt besparen
poes schreef:Ik ben net thuis van 3 nachten huis (en heerlijke hond)- oppas. Zondag ging ik heen, onderweg nog boodschappen gedaan. Normaal doe ik de boodschappen niet en altijd met een lijstje. Deze keer gewoon gepakt waar ik zin in had. Gevolg: 81 euro boodschappen :’) dat gaan we niet meer doen. Ik heb uiteraard wel nog dingen over gelukkig.
LunarEclipse schreef:Ik heb nu een dierenarts, ben er heel tevreden mee, die vind ik echt goedkoop. Het is een kleine praktijk, de da is heel vriendelijk, neemt altijd de tijd (waardoor je soms wat langer moet wachten maar ok) en laatst was ik voor 2 katten controle + entingen voor 1 van de katten 40 euro kwijt. Ik dacht; hoe dan? Één keer voor extra controle geweest na een consult om toch nog even te laten checken en hoefde ik uiteindelijk alleen voor de medicijnen te betalen. Die man heeft volgens mij ook oprecht veel plezier in wat hij doet.
Ik heb vroeger wel wat items op vinted verkocht, dat waren wel wat uniekere spullen en daar heb ik ook een nette prijs voor gekregen. Ik vind nu dat er heel veel troep voor veel te veel geld op staat (dus indd goedkope polyester zooi waar je nieuw 15-20 euro voor betaald en waar men alsnog 10 euro voor wilt hebben). Heb ook niet het idee dat die dingen heel hard gaan. Maar beetje mooie items kun je dus wel goed voerkopen.
Om te kopen ga ik ga liever gewoon naar de kringloop ofzo.