Ons bod is niet geaccepteerd. Was nog 20k meer geboden terwijl wij ook al overboden hadden. Bizar die markt haha, maar zal er maar aan moeten wennen Gelukkig hebben we geen haast!
Anoniem
Geplaatst: 29-03-21 21:44
Proficiat manzano! Wij krijgen woensdag de sleutel van ons nieuwe huis Is echt super snel gegaan allemaal, eind januari kwam het op Funda, ons eigen huis met twee weken verkocht en nu alles aan het inpakken om al te gaan verhuizen komend weekend.
Gefeliciteerd Manzano, ben erg benieuwd naar het gevonden paleisje. Zeker na een zoektocht van 2 jaar. Wel in het midden van het land, of toch gezwicht voor het zuiden?
Happinez
Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-21 22:11
manzano schreef:
Wij hebben net een koopovereenkomst getekend Na ruim 2 jaar zoeken.... Dus super blij. Dus binnenkort mogen jullie ons huis van kritiek voorzien
Gefeliciteerd ! Wat leuk
Deze vind ik wel leuk liggen en buiten ook leuk , maar binnen vind ik hem tegen vallen kwa indeling. Met de isolatie zit het wel snor daar, dat dak hebben wij ingespoten
Gefeliciteerd Manzano! Kom je bij me in de buurt wonen?
Agossie
Geplaatst: 29-03-21 22:26
Gefeliciteerd,manzano! Ik ga binnenkort ook weer kijken bij een huis... Ik ben alleen mijn baan kwijt, maar erg veel overwaarde op mijn huidige huis, dus als het wat is, moet ik eens gaan puzzelen...