Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DubbelDun schreef:Volgens mij als je een ontbinding intrekt staat het de verkopende partij vrij om het huis aan een ander aan te bieden c.q. weer gewoon in de markt te zetten.Citaat:Mocht het wel het geval zijn zullen we de ontbinding intrekken.
Urona447 schreef:@Horsii kunnen de zaken die niet naar wens zijn op langere termijn uitgevoerd word! Verliefd zijn op een huis is ook wel wat geld waard vind ik persoonlijk.
horsii schreef:Stiekem als een blok gevallen voot het huis van gisteren. Alleen moet er naar ONZE zin nog het een en ander gebeuren aan het huis en hebben wij ivm nog vele hobby's een max gesteld aan de maximale hypotheek ivm maandlasten. Daar valt het huis binnen maar niet met de dingen welke wij eraan zouden willen doen. En hadden wij gedacht dat de kleinste slaapkamer wat ruimer was. Perceel is echt super. En de veranda ook echt super. Wat een ruimte. Stiekem zag ik dit echt wel als droom stek en zag ik mijn twee haflingers hier ook al helemaal staan.
Maarja bovenstaande weegt wel mee in de beslissing dus wordt moeilijk.
Wel echt een fantastische plek.
liekec schreef:Is het heel slim om dit allemaal te vermelden als je partij aan de andere kant dit kan lezen?![]()
Wij zijn zojuist gebeld en alles is rond! Ze hebben toegegeven een administratieve fout gemaakt te hebben, waardoor zowel álle roerende goederen (dus ook die ter overname werden aangeboden) ons toekomen en het makelaarskantoor de beraamde kosten voor het verborgen gebrek vergoeden aan ons. Happy!!!!
Amyyy schreef:Pff gelukkig Liekec! Fijn dat nu alles geregeld is. Ook fijn dat er hier een hoop dingen uitgelegd worden, heel interessant! Was het verborgen gebrek eruit gekomen met de technische keuring? Was het groot?