en de buiten zithoek Gamma Apache

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DubbelDun schreef:Iets wat ook al in je tapijt zit (mits je dát laat liggen)
Overigens kun je een heel leuk effect krijgen als je het behang laat zitten en daar een kleur overheen zet.
Janine1990 schreef:Gewoon alles er af halen... Spuitfles vullen met wat lauw water en dreft... Sprayen en het valt er allemaal zo vanaf.
Dan wat glasweefselbehang er op, schildert veel mooier en oogt ook veel strakker!
Sannert schreef:Janine1990 schreef:Gewoon alles er af halen... Spuitfles vullen met wat lauw water en dreft... Sprayen en het valt er allemaal zo vanaf.
Dan wat glasweefselbehang er op, schildert veel mooier en oogt ook veel strakker!
Spuitfles heb ik niet eens hoeven te gebruiken. Ik haalde de linkermuur letterlijk in banen zo eraf. Alsof het met pritt erop was gehangen.
Ik ga geen nieuw behang erop doen. Gaten vul ik met muurvuller, want ik ben niet van plan jaren hier te wonen. Zodra ik een woning met tuin kan krijgen ben ik weg.
Denk dat ik behang eraf haal want ik wil de gehele muur verven. En dan heb ik links met behang en rechts zonder.
Janine1990 schreef:Sannert schreef:Spuitfles heb ik niet eens hoeven te gebruiken. Ik haalde de linkermuur letterlijk in banen zo eraf. Alsof het met pritt erop was gehangen.
Ik ga geen nieuw behang erop doen. Gaten vul ik met muurvuller, want ik ben niet van plan jaren hier te wonen. Zodra ik een woning met tuin kan krijgen ben ik weg.
Denk dat ik behang eraf haal want ik wil de gehele muur verven. En dan heb ik links met behang en rechts zonder.
Dan neem ik aan dat je wel eerst een primer op de muur smeert? Anders gaat er vaak nogal wat verf op![]()
Ik bedoel op de 'goede' muur, het scheelt een hoop gedoe met muurvuller. Wij hebben een plafond moeten bijwerken omdat de vorige bewoner z'n piepschuim ding rond een plafonière had gemaakt. Nou dat valt echt tegen...
Had ik zo aan behang getrokken dat wel redelijk vast zat, had ik echt wel zwaar gebaald.
DubbelDun schreef:Misschien is dat ook de reden dat het behang er zo makkelijk af komt, dat heeft nooit een goede hechting gehad.
Hou je de salontafel en tv-meubel ook ??