Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

xLoki schreef:Hi bokkers!
Hebben jullie misschien voor mij wat voorbeeld/inspiratiefoto's van jullie badkamer, ik ben vooral op zoek naar voorbeelden van:
- Accentwand (groen, blauw, lichtroze of wit) in de douche of bij de wastafel
- Lichte badkamer/lichte kleuren
- Lichte betonlook vloer
- Géén zwart sanitair, maar juist zilver/RVS of misschien wel goud of chroom?
- Eiken wastafelmeubel
- Gestucte muren versus betegelde muren
En wat waren jullie voor de badkamer kwijt, waar kochten jullie de materialen en door wie hebben jullie het laten plaatsen?
Oh en nog een extra vraag. Hebben jullie een inloopdouche of juist een gesloten douche? En waarom heb je daar wel/niet voor gekozen? Ik lees op internet dat je in een inloopdouche veel meer warmte verliest, is dat ook jullie ervaring?
Amira_ schreef:xLoki schreef:Hi bokkers!
Hebben jullie misschien voor mij wat voorbeeld/inspiratiefoto's van jullie badkamer, ik ben vooral op zoek naar voorbeelden van:
- Accentwand (groen, blauw, lichtroze of wit) in de douche of bij de wastafel
- Lichte badkamer/lichte kleuren
- Lichte betonlook vloer
- Géén zwart sanitair, maar juist zilver/RVS of misschien wel goud of chroom?
- Eiken wastafelmeubel
- Gestucte muren versus betegelde muren
En wat waren jullie voor de badkamer kwijt, waar kochten jullie de materialen en door wie hebben jullie het laten plaatsen?
Oh en nog een extra vraag. Hebben jullie een inloopdouche of juist een gesloten douche? En waarom heb je daar wel/niet voor gekozen? Ik lees op internet dat je in een inloopdouche veel meer warmte verliest, is dat ook jullie ervaring?
Ik kan enkel antwoord geven op je laatste vraag, maar ik zou noooit voor een inloopdouche gaan. Bij mijn tante heb ik gedoucht in een inloopdouche en ik vond dat tijdens het douchen zó koud. Als ik douche wil ik het graag warm hebben.
we hebben een glazen wand met draaideur nu
)

Wij hebben ook inlooop, bevalt prima 
Gefeliciteerd met je huis!!! Mijn toekomstige badkamer is ongeveer even groot, ik ga hem helemaal (laten) renoveren door een kleine aannemer hier uit de buurt. Met zelf slopen en materialen aanschaffen kom ik incl. materiaal waarschijnlijk rond de 15k uit... Het is echt een dure grap. Maar goed, krijg er dan wel wat moois voor terug hopelijk 
Het enige wat zeker is, is een eikenhouten badkamermeubel. Maar de keuze wasbak/waskom, inloopdouche/douchehoek, tegeltjes/stucen, groen/roze/wit, ik ben er allemaal nog niet uit. Dit is tot nu toe mijn moodboard: