Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xLoki schreef:Hi bokkers!
Hebben jullie misschien voor mij wat voorbeeld/inspiratiefoto's van jullie badkamer, ik ben vooral op zoek naar voorbeelden van:
- Accentwand (groen, blauw, lichtroze of wit) in de douche of bij de wastafel
- Lichte badkamer/lichte kleuren
- Lichte betonlook vloer
- Géén zwart sanitair, maar juist zilver/RVS of misschien wel goud of chroom?
- Eiken wastafelmeubel
- Gestucte muren versus betegelde muren
En wat waren jullie voor de badkamer kwijt, waar kochten jullie de materialen en door wie hebben jullie het laten plaatsen?
Oh en nog een extra vraag. Hebben jullie een inloopdouche of juist een gesloten douche? En waarom heb je daar wel/niet voor gekozen? Ik lees op internet dat je in een inloopdouche veel meer warmte verliest, is dat ook jullie ervaring?
Amira_ schreef:xLoki schreef:Hi bokkers!
Hebben jullie misschien voor mij wat voorbeeld/inspiratiefoto's van jullie badkamer, ik ben vooral op zoek naar voorbeelden van:
- Accentwand (groen, blauw, lichtroze of wit) in de douche of bij de wastafel
- Lichte badkamer/lichte kleuren
- Lichte betonlook vloer
- Géén zwart sanitair, maar juist zilver/RVS of misschien wel goud of chroom?
- Eiken wastafelmeubel
- Gestucte muren versus betegelde muren
En wat waren jullie voor de badkamer kwijt, waar kochten jullie de materialen en door wie hebben jullie het laten plaatsen?
Oh en nog een extra vraag. Hebben jullie een inloopdouche of juist een gesloten douche? En waarom heb je daar wel/niet voor gekozen? Ik lees op internet dat je in een inloopdouche veel meer warmte verliest, is dat ook jullie ervaring?
Ik kan enkel antwoord geven op je laatste vraag, maar ik zou noooit voor een inloopdouche gaan. Bij mijn tante heb ik gedoucht in een inloopdouche en ik vond dat tijdens het douchen zó koud. Als ik douche wil ik het graag warm hebben.