Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hanafubuki schreef:Ik hoor in die regio ook veel goed over vd Spek bij Moerkapelledaar wil ik zelf ook eens heenrijden (kom van origine uit die regio ook)
Eelmo schreef:Hanafubuki schreef:Ik hoor in die regio ook veel goed over vd Spek bij Moerkapelledaar wil ik zelf ook eens heenrijden (kom van origine uit die regio ook)
vd Spek is idd goed te betalen en heeft best leuk spul. Maar mijd ze op zaterdagenHeel Nederland weet ze tegenwoordig te vinden en op zaterdag is het er zo bizar druk, doe dat jezelf niet aan
![]()
Waddinxveen/Zoetermeer is dichtbij genoegIk houd je op de hoogte MyWishMax!
MyWishMax schreef:Ik ga altijd naar van der Dussen bij Nesselande, maar daar meer voor buitenplanten. Zonneveld moet ik navragen of ik daar geweest ben, mijn moeder komt uit Boskoop dus die kent de meeste wel. We komen er alleen minder vaak, dank je voor de tip! Waar zit die ongeveer? Voor de Hefbrug of erover vanaf Waddinxveen?
Hanafubuki schreef:Ik hoor in die regio ook veel goed over vd Spek bij Moerkapelledaar wil ik zelf ook eens heenrijden (kom van origine uit die regio ook)
imd schreef:Heel mooi!
Weten jullie nog makkelijk te stekken planten? Anders dan pilea, graslelie, tradescentia, scindapsus en mother of thousands (van die laatste twee zoek ik nog wel een stekje overigens)? Ik wil ze over een half jaar uit gaan delen en heb er dan zo'n 120 nodig, liefst wat verschillende.
imd schreef:Heel mooi!
Weten jullie nog makkelijk te stekken planten? Anders dan pilea, graslelie, tradescentia, scindapsus en mother of thousands (van die laatste twee zoek ik nog wel een stekje overigens)? Ik wil ze over een half jaar uit gaan delen en heb er dan zo'n 120 nodig, liefst wat verschillende.