Bokt tript op m'n telefoon...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hannah338 schreef:Hay bokkerss ik heb na lang meelezen besloten dat ik mijn lelijke kastje ga pimpen![]()
maar dus een paar vraagjes want ik heb nog nooit gepimpt
als ik ga verven moet het kastje dan uit elkaar? Nee, dat hoeft niet persé
moet ik buiten het schuren ook ontvetten Ontvetten moet altijd, schuren hoeft niet als je bijvoorbeeld de verf van Annie Sloan gebruikt
en welke grondverf kan ik het beste nemen? Met Annie Sloan verf heb je geen grondverf nodig, tenzij het heel donker eiken of teak betreft: dan heb je een grondverf op terpentine basis nodig.e
n kan iemand mij iets vertellen over verf technieken Gewoon kwasten of roller gebruiken![]()
Oke wens met succes met mijn kastje want klussenmaar eens moet de eerste keer zijn toch
MamaMiesje schreef:Hannah338 schreef:Hay bokkerss ik heb na lang meelezen besloten dat ik mijn lelijke kastje ga pimpen![]()
maar dus een paar vraagjes want ik heb nog nooit gepimpt
als ik ga verven moet het kastje dan uit elkaar? Nee, dat hoeft niet persé
moet ik buiten het schuren ook ontvetten Ontvetten moet altijd, schuren hoeft niet als je bijvoorbeeld de verf van Annie Sloan gebruikt
en welke grondverf kan ik het beste nemen? Met Annie Sloan verf heb je geen grondverf nodig, tenzij het heel donker eiken of teak betreft: dan heb je een grondverf op terpentine basis nodig.e
n kan iemand mij iets vertellen over verf technieken Gewoon kwasten of roller gebruiken![]()
Oke wens met succes met mijn kastje want klussenmaar eens moet de eerste keer zijn toch
Lonan schreef:Carbon papier is schaars schijnbaar tegenwoordig.