[Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

paars

Re: [centraal] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 18:25

@ Dorus, dank voor je snelle reactie. Het zou het meest logisch zijn, maar...op de iphone heb ik maar 1 map inkomend. Daar zit niets ongelezen in. Op de computer staan in mijn postvak in alle mails als gelezen gemarkeerd. Zelfs in het archief, de concepten, alles.
Als ik naar "postbussen" ga op de iPhone, dan staat daar ook een 1 achter "inkomend".
Ik begrijp er niets van.....

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 18:58

Geen idee hoe dat kan. Je zou kunnen proberen je email account te verwijderen en opnieuw in te stellen op je iphone. Dat is niet zoveel werk en je raakt er niets bij kwijt omdat alle mail op de server blijft staan. Toevallig laatst gedaan om het leegslurpen van mijn batterij op te lossen en dat was in een vloek en een zucht gebeurd.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 14:53

Weet iemand hier hoe ik de standaard melding-herinnering en email bij afspraken uit kan zetten?
Als ik een afspraak in mn agenda zet (iphone) dan krijg ik per email een melding (die wil ik niet) en ik moet bewust de herinneringsmelding uitvinken anders krijg ik op mn telefoon ook een melding (10 min voor de afspraak).
Dat kan vast makkelijker? :D (bijv ergens bij instellingen de standaard instellen op 'geen herinneringen/geen meldingen' bij invoeren afspraak oid?)

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 16:15

Ik erger me ook rot aan die herinneringen in mijn e-mail. Ik heb van het weekend vanalles zitten zoeken en veranderen en dacht het opgelost te hebben, maar had maandag alsnog een herinnering in mijn mailbox.

Ik ben trouwens niet op de telefoon, maar bij de instellingen van mijn gmail agenda aan het rommelen geweest. Voor zover ik kon zien komt het namelijk daar vandaan.

KMF

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 16:19

Mag ik vragen welk programma jullie op de Ipad gebruiken voor Excel?

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 16:30

KMF schreef:
Mag ik vragen welk programma jullie op de Ipad gebruiken voor Excel?

Numbers

KMF

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 16:43

Rianne_ is dit makkelijk in gebruik?

Heb nu quickoffice maar tot nu toe nog niet echt enthausiast..

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 16:52

Als je met excel meer wilt dan + - x en : dan kun je het vergeten voor de ipad. Nummers schijnt slecht samen te werken met ma office op de computer. Ik weet dat Microsoft bezig is met een app, maar i. Dat tempo kan dat nog we even duren.

KMF

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 20:06

Oké jammer, voor huishoudboekjesdingen wel makkelijk.. Ligt het niet aan mij dus!

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 20:09

Mijn vriend gebruikt numbers op zijn iMac, en is er weg van.. hij vind het vele malen beter werken dan Excel. Maar geen idee of het op de iPad ook zo goed werkt. Ik neem aan van wel..

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 20:48

KMF schreef:
Oké jammer, voor huishoudboekjesdingen wel makkelijk.. Ligt het niet aan mij dus!

Hier gebruik ik moneywiz voor! Vind het echt ideaal en heb echt voor het eerst in mijn leven echt goed zicht op mijn financiën!

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 21:55

Numbers bevalt mij wel heel goed :) Heb er nog nooit problemen mee gehad, maakt de sommen net zo makkelijk als Excel. T lijkt best veel op elkaar!
Je betaalt er wel geld voor (geloof 9 euro?) maar dan heb je ook wat!

Badeendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 22:02

Hebben jullie het ook dat de officiele twitterapp de laatste tijd soms vastloopt waarbij je echt niets meer kunt? Ik moet gewoon m'n iPhone opnieuw opstarten om de app weer te kunnen gebruiken -O-

paars

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 22:46

Dorus schreef:
Ik erger me ook rot aan die herinneringen in mijn e-mail. Ik heb van het weekend vanalles zitten zoeken en veranderen en dacht het opgelost te hebben, maar had maandag alsnog een herinnering in mijn mailbox.

Ik ben trouwens niet op de telefoon, maar bij de instellingen van mijn gmail agenda aan het rommelen geweest. Voor zover ik kon zien komt het namelijk daar vandaan.

Op de iphone via het menu instellingen en dan die van email, contacten, agenda. Daar kan je ze uitzetten.
Op gmail heb ik dat gedaan op de computer. Op de iphone via de app lukt dat idd niet.

Ik heb by the way mijn melding dat ik 1 unread mail had (die er niet was) eindelijk via een trucje kunnen verwijderen. Heel fijn!

mcjv

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 14:18

Kan iemand mij alsjeblieft heeeeeeel dringend helpen.. Ik ben gisteravond/nacht bij een paar vrienden thuis geweest en was mijn telefoon daar perongeluk vergeten. Kwam ik vanochtend daar aan om hem weer op te halen, kreeg ik te horen dat hij geblokkeerd was omdat hun het blijkbaar heel tof vonden om mijn code te raden.. Nu staat er op mijn scherm; Iphone geblokkeerd, verbind met itunes. Dat heb ik al gedaan, maar ik krijg een schermpje naar voren dat hij niet met itunes verbonden kan worden omdat ik geen toegangscode heb ingevoerd (wat dus niet kan omdat hij geblokkeerd is)..

HELP!!!!!!!! ;( |(

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 14:57

Connecting the device may result in this error message: "iTunes could not connect to the [device] because it is locked with a passcode. You must enter your passcode on the [device] before it can be used with iTunes."

Afbeelding

Disconnect the USB cable from the device, but leave the other end of the cable connected to your computer's USB port.
Turn off the device: Press and hold the Sleep/Wake button for a few seconds until the red slider appears, then slide the slider. Wait for the device to turn off.
While pressing and holding the Home button, reconnect the USB cable to the device. The device should turn on.
Continue holding the Home button until you see the "Connect to iTunes" screen. When this screen appears, release the Home button.
iTunes should alert you that it has detected a device in recovery mode. Click OK, and then click Restore to restore the device.

http://support.apple.com/kb/HT1212?view ... cale=en_US

mcjv

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 14:58

Hij pakt hem nog steeds niet bij mij

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 15:00

Heb je nu al gedaan wat daar staat? Ik weet namelijk 100% zeker dat dit werkt. Koppel je iPhone los van je computer, zet je iPhone uit. Druk de home-button in en hou deze ingedrukt terwijl je de iPhone weer koppelt aan de computer. De iPhone zal aangaan en het 'Verbinden met iTunes' logo laten zien, dan laat je de home button los, vervolgens zal iTunes je iPhone in deze herstelmodus herkennen en vragen of je wil herstellen, dan druk je op OK.

mcjv

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 15:03

Saskiaatje schreef:
Heb je nu al gedaan wat daar staat? Ik weet namelijk 100% zeker dat dit werkt. Koppel je iPhone los van je computer, zet je iPhone uit. Druk de home-button in en hou deze ingedrukt terwijl je de iPhone weer koppelt aan de computer. De iPhone zal aangaan en het 'Verbinden met iTunes' logo laten zien, dan laat je de home button los, vervolgens zal iTunes je iPhone in deze herstelmodus herkennen en vragen of je wil herstellen, dan druk je op OK.

Ik heb dat wel al een keer geprobeerd, toen kreeg ik alleen een schermpje dat de softwareupdate uitgevoerd moest worden oid, ik ga het even nog een keer proberen.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 16:26

Dorus schreef:
Ik erger me ook rot aan die herinneringen in mijn e-mail. Ik heb van het weekend vanalles zitten zoeken en veranderen en dacht het opgelost te hebben, maar had maandag alsnog een herinnering in mijn mailbox..

Het is mij nu idd ook gelukt om de emailmeldingen uit te zetten..:j

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 16:43

Hier lijkt het nu ook opgelost te zijn. Volgens mij kwam die melding ook van een oude recurring afspraak.

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 20:25

Hoi, ik heb een vraagje over mijn Ipod Shuffle. Nu wilde ik via ITunes nummers downloaden en dus een account aanmaken. Maar ik krijg het niet voor elkaar. Ik moet een creditcardnr. invoeren, maar ik heb geen creditcard. Ik heb enkel een rabobankpas, maar volgens mij kan ik daar dus niets mee.

Betekent dit nu dat ik helemaal niets aan mijn shuffle heb? Want om hier een creditcard voor aan te vragen gaat me te ver.

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 20:29

Kun je toch een i tunes card voor halen?

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 20:44

Of cd's die je hebt converteren naar MP3. Kost wel ff wat tijd, maar dan heb je wat.
Overigens kan je in Nederland gewoon een account aanmaken zonder creditcard. Ik heb ook geen creditcard en heb ook een account aan kunnen maken.

mcjv

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 20:46

Idd. Maar meeste mensen kopen geen cd's meer omdat je zowat alle muziek kan downloaden via internet. :D