Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chevax schreef:Ik kan wel janken en ben boos. Precies waar ik bang voor was, is gebeurd: de voorlopige koopovereenkomst staat vol addertjes. Nu stopt het echt.
chevax schreef:Ik kan wel janken en ben boos. Precies waar ik bang voor was, is gebeurd: de voorlopige koopovereenkomst staat vol addertjes. Nu stopt het echt.
tempura schreef:Ik krijg gewoon pijn me buik als ik er over nadenk. De ouders van mijn vriend weten niet echt iets over de nederlandse huizenmarkt en mijn ouders ook niet echt. Qua informatie en geld moeten we het dus zelf doen. Ik probeer al een aantal jaar online onderzoek te doen wat er allemaal bij komt kijken een huis kopen, maar ik heb nog steeds dat als ik bijvoorbeeld dot topic doorlees dat ik veel niet begrijp.
tempura schreef:@manzano Ja dat is een goeie, alleen ken ik er geen. Via via ook niet en online hoor ik zoveel slechte verhalen over makelaars, dat ze zelfs er voor kunnen zorgen dat je juist duurder uitkomt met je huis. Mocht er iemand zijn die een goede en betrouwbare makelaar kent in Vlaardingen/Rotterdam/Capelle en omgeving let me know!
Wel bizar een huis kopen is al zo duur als starter en dan is dat ook nog eens in deze tijd super moeilijk zonder makelaar omdat je het voor het eerst doet... blijft maar oplopen al die kostten pfff.
Voor starters is het nu echt een kwestie van hoe graag wil je een dak boven je hoofd.
Zonnetje81 schreef:Volgens mij hoeft de makelaar niet uit de buurt te komen. Ik heb zelf een hele betrouwbare omgeving eindhoven. Pb me maar voor interesse. Ik zou hem echt aanbevelen.
manzano schreef:chevax schreef:Ik kan wel janken en ben boos. Precies waar ik bang voor was, is gebeurd: de voorlopige koopovereenkomst staat vol addertjes. Nu stopt het echt.
Bijzonder zeg. Wat voor addertjes?
@tempura: ga eens kijken naar een aankoopmakelaar. Het is wel echt belangrijk dat je goed snapt hoe of wat. Een makelaar kan dan echt van toegevoegde waarde zijn en aankoopmakelaar zijn lang niet zo duur allemaal.