Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MyWishMax schreef:Ik heb mijn pannenkoekjeDe eerste plant in jaren weer (okee, behalve de orchidee). Ben langzaam aan het zoeken voor meer planten, maar geen budget.
Deze was een cadeautje.
Mossel schreef:MyWishMax schreef:Ik heb mijn pannenkoekjeDe eerste plant in jaren weer (okee, behalve de orchidee). Ben langzaam aan het zoeken voor meer planten, maar geen budget.
Deze was een cadeautje.
Ik wil best wat plantjes voor je stekken van t voorjaar.
Ik heb een philodendron hastatum
Tradescantia rainbowhill
Spathiphyllum
Epipremnum marble queen
Epipremnum scindapsus trebie
Epipremnum neon
Epipremnum scindapsus pictus
Ceropegia woodii variegata ( en de gewone)
Lidcactus
Dit is voor wat ik nu heb dat gestekt kan worden
Sting schreef:Wat een mooie bloemen hierboven! Dan doe je inderdaad iets goed! Die Hoya ga ik onthouden, leuke plant!
Ik wil wat uitdunnen, zin er hier nog mensen uit Groningen die een paar planten willen ophalen? (opknappers die het hier niet zo goed doen, stekjes waar ik er genoeg van heb)
Mossel schreef:MyWishMax schreef:Ik heb mijn pannenkoekjeDe eerste plant in jaren weer (okee, behalve de orchidee). Ben langzaam aan het zoeken voor meer planten, maar geen budget.
Deze was een cadeautje.
Ik wil best wat plantjes voor je stekken van t voorjaar.
Ik heb een philodendron hastatum
Tradescantia rainbowhill
Spathiphyllum
Epipremnum marble queen
Epipremnum scindapsus trebie
Epipremnum neon
Epipremnum scindapsus pictus
Ceropegia woodii variegata ( en de gewone)
Lidcactus
Dit is voor wat ik nu heb dat gestekt kan worden
Sokje_6 schreef:S8903N schreef:Iemand een stek (of meer) van deze?
[img]m/68zNyP.jpg[/img
Omgeving Nijmegen
Vraag je of iemand een stekje voor je heeft, of niet je stekjes aan? Als het dat laatste is, wil ik wel![]()
Ik heb pasgeleden ook weer stekjes gehad dus ik zit bijna vol. Maar nog eentje past wel
MyWishMax schreef:Ik heb mijn pannenkoekjeDe eerste plant in jaren weer (okee, behalve de orchidee). Ben langzaam aan het zoeken voor meer planten, maar geen budget.
Deze was een cadeautje.
Eelmo schreef:MyWishMax schreef:Ik heb mijn pannenkoekjeDe eerste plant in jaren weer (okee, behalve de orchidee). Ben langzaam aan het zoeken voor meer planten, maar geen budget.
Deze was een cadeautje.
Waar ergens in Zuid Holland? Als je op de route naar mijn ouders woont heb ik misschien ook nog wel iets voor je(na 5 december). Ik vermoed dat ik wel wat overhoud. Heb iig een absurde hoeveelheid Rhipsalis staan nu (geen idee welke). Al is die misschien ook wel op te sturen via post.
MyWishMax schreef:Eelmo schreef:
Waar ergens in Zuid Holland? Als je op de route naar mijn ouders woont heb ik misschien ook nog wel iets voor je(na 5 december). Ik vermoed dat ik wel wat overhoud. Heb iig een absurde hoeveelheid Rhipsalis staan nu (geen idee welke). Al is die misschien ook wel op te sturen via post.
Ik woon tussen Zoetermeer en Waddinxveen in.