Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Justme_Lisaa schreef:moonsparkle schreef:100 per week met 2?ik schrik me al een hoedje als ik voorraad boodschappen haal bij en a winkel waarbij ik 65 euro kwijt ben, maar dus sommige producten 3x koop zodat ik er voorlopig niet meer heen hoef.
Inclusief een hondenvoerzak van ongeveer 55,-, dus dat uiteindelijk rond de 45 per week. Wat prima is naar mijn inziende voor 2.
En nee, de zak kan niet goedkoper helaas. Grote hond, gezondheid en dus de enige optie.. En doet doet ongeveer een week met een zak voer.
JoyCiej007 schreef:Lusitana; laten we hier verder even geen aandacht meer aan besteden; we zijn hier geen kleuters en iedere idioot kan bedenken dat wat jij "troep" noemt, scheelt in kosten als je het niet haalt.
Gelukkig mogen we allemaal helemaal zelluf bepalen wat we wel en niet halen, en wat we wel en niet eten, waar we wel en niet op besparen. Fijn toch?
Lusitana schreef:En nu we het toch over de niet boodschappen kosten hebben:
Ik heb drie paardjes en een muilezel, 3 straathonden en een oude asielkat die ik allemaal niet nodig heb (nou ja, 1 waakhond en een muizenvanger dan), maar zij hebben mij nodig.![]()
Ik vang dieren op die verwaarloosd en /of mishandeld zijn. Die kosten me ongeveer 80 euro per maand bij elkaar.
Daar kan ik op bezuinigen, door geen dieren te hebben, maar dan heb ik geen levensdoel meer.
Je kunt dan ook wel zeggen dat je geen kinderen moet nemen, dan bespaar je ook een hoop geld...
Ik kan me niet voorstellen dat het wegnemen van junkfood en ander ongezonde rommel eenzelfde impact op je levensdoel heeft.
Daarbij is het verzorgen van dieren heilzaam, dat kun je niet zeggen van ongezond eten.
Een en ander moet je afwegen.
Alwiene schreef:Wat vinden jullie, kan dat? Huismerk cola op een verjaardag? Het wordt waarschijnlijk een bbq met vrij veel gasten. En de gastvrouw (of nou ja haar gezin) drinkt ook gewoon huismerk cola normaal, dus het is niet dat het alleen met dat feestje is ofzo.