Josien, dat klinkt alsof jullie het rijtje meerwerkopties wel aardig compleet hebben zo!
Als ik heel eerlijk ben, vind ik 18 januari echt best wel tegenvallen, maar goed wat doe je eraan... Ik baal gewoon op het moment een beetje over alles met het huis, dus dat zal mijn stemming wel beïnvloeden op het moment

Want 18 januari, wil nog niet zeggen dat ze dan ook tegen die tijd de achtergevel hebben aangepast.... Dus dat moet dan nog daarna, waardoor de rest van de planning ook opschuift etc etc etc.
Kortom: voordat we er uiteindelijk inzitten, zal je waarschijnlijk wel richting half maart gaan, nou dat klinkt nog echt heeeeel ver weg...
De laatste loodjes wegen hier heel zwaar op het moment

Dan kunnen we lekker aan de gang en zal het vast wel snel gaan voor mijn gevoel.
Wij laten dus overal de standaard binnendeuren plaatsen en gaan zelf op zoek naar een mooie deur voor in de hal.
Hedi: jeeej, een dak!
Noviceh, als je tevreden bent met de standaard badkamer is het toch ook prima! Je kan het altijd later nog aanpassen of veranderen.
Ja, soms kan een wandje verplaatsen best ingrijpend zijn ja... komt meer bij kijken dan je denkt.
Hier geen garage, dus kan er helaas niet over mee praten

Mooie foto's esther, gaaf ook die ramen aan de zijkant! Dat is het geluk van een hoekwoning denk ik dan?!
Mooi ook de tuin, leuk dat het zo om het huis heen loopt!