Topic telefoonkeuze

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dressuur_Gek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 12:00

Max_en_Max schreef:
Dressuur_Gek schreef:
SAMSUNG
S7500 GALAXY ACE PLUS

Iemand ervaring??

mijn zusje en broertje hebben die. Niet kapot te krijgen gewoon, in bad gevallen etc. Dat ding knalt regelmatig uit elkaar op de vloer, maar hup de simkaart erin en hij doet het weer :')

Dus tog wel een aanrader??

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 12:02

Max_en_Max schreef:
Dressuur_Gek schreef:
SAMSUNG
S7500 GALAXY ACE PLUS

Iemand ervaring??

mijn zusje en broertje hebben die. Niet kapot te krijgen gewoon, in bad gevallen etc. Dat ding knalt regelmatig uit elkaar op de vloer, maar hup de simkaart erin en hij doet het weer :')

Dus tog wel een aanrader??

Zeker! Hij kan goed tegen een stootje, maar het is wel aan te raden om er meteen een sd-kaartje bij te kopen omdat het interne geheugen niet zo groot is. Verder is ie fijn in gebruik

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 12:16

Dressuur_Gek schreef:
SAMSUNG
S7500 GALAXY ACE PLUS

Iemand ervaring??

Wat zoek je in deze telefoon?
Verouderd toestel..

Dressuur_Gek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 12:24

Quad schreef:
Dressuur_Gek schreef:
SAMSUNG
S7500 GALAXY ACE PLUS

Iemand ervaring??

Wat zoek je in deze telefoon?
Verouderd toestel..

verouderd toestel??
Ik zoek gwn een goede mobiel

Lindor92

Re: Topic telefoonkeuze

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 12:29

De Ace plus is inderdaad een verouderd toestel.
met oude android dat een stuk langzamer is dan de nieuwe.
Ook heeft dit toestel zeer weinig geheugen waardoor je weinig/geen apps erop kunt hebben. Met facebook en whats app is dat ding vol.

Volgens mij kun je dan beter de Fame nemen, nieuwe android en meer geheugen. Kost een paar euro meer.

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 13:45

Ik zit best wel met een dilemma. Ik vind de Huawei Ascend P6 echt een prachtig toestel. Hij doet echt volledig aan al mijn punten die ik graag zou willen zien in een telefoon en was blij dat ik eindelijk mijn keuze had kunnen maken.

Alleen ik lees zowat in elke review dat hij ongelofelijk heet wordt bij intensief gebruik en zelfs bij het bekijken van een nu.nl app. Ik zou hem zo graag willen alleen weet niet of dit verstandig is. Echter aan de andere kant vraag ik me dan af, waarom winkels zoals phonehouse hem wel in het assortiment hebben. Die zullen daar toch wel naar gekeken hebben?

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 14:23

Komt door de aluminium behuizing, die geleidt de warmte gewoon heel erg goed.
Hij is op www.hollandsnieuwe.nl wel aantrekkelijk geprijsd incl. Abonnement.

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 14:53

maar dat hoeft dus niet perse de reden te zijn om hem niet te doen. Het zou niet schadelijk moeten zijn? Ik doe er sowieso een hoesje om ter voorkoming van eventuele beschadigingen dus ik denk dat het daarom wel meevalt. want het is zo zonde de enigste negatieve van de telefoon is dat die soms zo heet wordt. ik zag inderdaad dat hij daar erg interessant geprijsd was. en dan heb ik tenminste iets anders dan de standaard merken.

Dressuur_Gek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 18:11

LiiNd_Y schreef:
Ook heeft dit toestel zeer weinig geheugen waardoor je weinig/geen apps erop kunt hebben. Met facebook en whats app is dat ding vol.

Volgens mij kun je dan beter de Fame nemen, nieuwe android en meer geheugen. Kost een paar euro meer.

Bedankt (;
Heb hem net opgezocht en hij kost 2 euro minder :p
& ik twijfel dan tussen die Fame en SAMSUNG GALAXY S DUOS S7562
Wel wat duurder :(

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 19:15

Dressuur_Gek schreef:
LiiNd_Y schreef:

Bedankt (;
Heb hem net opgezocht en hij kost 2 euro minder :p
& ik twijfel dan tussen die Fame en SAMSUNG GALAXY S DUOS S7562
Wel wat duurder :(

het is zo lastig he.. ik zit ook heel erg. ik ben eigenlijk opzoek naar een goedkope, maar dan zit je toch snel bij de toestellen die al vrij oud zijn en dat wil ik ook weer niet en dan ga ik kijken bij de nieuwere en die zijn meteen zo duur..

zijn er eigenlijk mensen die ervaring hebben met de sony xperia L? Ik zat te kijken naar de sony xperia s en l en de l vind ik persoonlijk veel mooier er uit zien. (vind de Xperia S ook behoorlijk goedkoop aanvoelen), alleen zijn specificaties van de L minder als die van de S.

Lotje199

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 20:14

HorseTimeXL schreef:
het is zo lastig he.. ik zit ook heel erg. ik ben eigenlijk opzoek naar een goedkope, maar dan zit je toch snel bij de toestellen die al vrij oud zijn en dat wil ik ook weer niet en dan ga ik kijken bij de nieuwere en die zijn meteen zo duur..

zijn er eigenlijk mensen die ervaring hebben met de sony xperia L? Ik zat te kijken naar de sony xperia s en l en de l vind ik persoonlijk veel mooier er uit zien. (vind de Xperia S ook behoorlijk goedkoop aanvoelen), alleen zijn specificaties van de L minder als die van de S.

Als je een goedkoop toestel wilt zou je kunnen kijken bij Huawei.
De Huawei Ascend G510, of Ascend W1, of de G300 dacht ik.
De eerste 2 zijn bij kijkshop het goedkoopst en 20 euro cashback en 3x3 deal.
Kijk maar eens ;)

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 20:41

De Xperia S goedkoop aanvoelen? Ik vind hem een van de stevige telefoons.

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 22:41

Quad schreef:
De Xperia S goedkoop aanvoelen? Ik vind hem een van de stevige telefoons.

ja goedkoop, ik weet niet zo goed hoe ik het moet zeggen.
hoe zijn hier de meningen eigenlijk over een abonnement bij tele2? ik heb daar een zeer interessante deal gezien voor de htc one. moet wel 181,- erbij betalen, maar dan kan ik per maand wel voor 28 euro een heel net pakket krijgen.
ik hoorde alleen dat tele2 heel dramatisch is. qua verbinding etc.

rooz_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 18:15

Ik heb uiteindelijk de Huawei Y300 gekocht vrijdag. Hij bevalt super tot nu toe. Af en toe wel even wachten om de 'homepagina' te laden als ik lang op nu.nl app of spelletje zit en inderdaad, hij wordt warm als je spelletje lang doet of als je iets doet tijdens het opladen. ( dan wordt ook het beeldscherm warm dus ik blijf er dan maar vanaf)
Verder is het internet snel, mooi groot scherm en nieuwe android. *\o/*

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 14:23

ah tof. ja ik blijf maar twijfelen over die p6. aan de ene kant vind ik het echt zo'n prachtig ding. en ik vind het ook wel een keer leuk om gewoon wat 'anders' te hebben weet je wel. maar het baart mij enigszins zorgen, als ik alle reviews lees, dat het ding zo heet kan worden. aan de andere kant, staat er wel bij dat wanneer je de app sluit hij ook binnen een paar seconde weer normaal is.

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 14:25

Hij wordt voor zover ik lees niet zodanig warm dat hij niet meer functioneert.

Misschien is de LG Nexus 4 ook niet iets voor je? ;)

Wil je helemaal iets anders: http://www.faeamobile.com/faea-f2s-features

Faea F2S

1.5GHz quadcore
5" FullHD scherm
13MP camera
Etc.

Prijs: $249,- (ongeveer €190,- exclusief eventuele importkosten)

Slapstick

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 16:22

Die faea ziet er nog best goed uit ook :)

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 18:20

Goh ja, bedankt voor de tip! Ziet er mooi! Bedankt.
Nee dat is wel zo, en aan de andere kant misschien let ik dan op dat ik nit meer zo veel op zit haha.

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 19:31

alleen ik heb gekeken bij faea en het ziet er super mooi uit, alleen weet ik niet of het wel zo betrouwbaar is het bestellen. Eerst betalen en dan maar hopen dat hij komt.

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 19:36

Als je betaalt met PayPal ben je gewoon als koper goed beschermt. :)
Je bent niet de enige, en deze fabrikanten doen er alles aan om je een goed product af te leveren.

rooz_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 20:28

Bij mij dus alleen warm tijdens opladen, wel beetje eng dat het scherm ook warm wordt maarja, hij is nog niet ontploft en het zal allemaal wel goedgekeurd zijn lijkt me hahahah.
Hij doet het verder super, zeker voor dat geld :j

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 22:49

ja dat is waar. naja fijn dat die het zo goed doet. ondanks dat ik die chinese telefoon erg interessant vind denk ik dat ik me vader nooit kan overhalen, dat dit oke is. Ik weet het ik ben 19, maar als het om geld gaat, let me vader heel erg op haha.

Maar ik heb besloten om te kijken tussen of de Nokia Lumia 820 of de Huawei P6, ondanks het mankementje. Ik vind het gewoon leuk, om iets anders te hebben dan al die andere toestellen. En huawei is nog niet zo heel erg bekend. En de nokia was ook heel erg aantrekkelijk en is iets steviger. Dus het is heel lastig haha. Kan iemand me uit de brand helpen haha.

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 22:52

De Lumia 820 draait Windows phone 8, dit is een heel ander OS dan Android. Het is nog relatief jong en veel apps die je bij Android of IOS (Apple) aantreft vindt je daar gewoon niet.

Ik zou dan de Huawei Ascend P6 gewoon nemen, echt een mooi toestel om te zien.

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 17:08

Ja, ben nog eens in de winkel geweest en beide telefoons gezien en ik kreeg net een berichtje van iemand die haar ervaringen deelde over de sony, heb ik toch besloten voor de Huawei te gaan! Moet eventjes wachten totdat ik hem op de site kan bestellen, maar dan heb ik ook wat! En ach als die bij intensief gebruik echt warm wordt, leer ik misschien af, om er zoveel achter te zitten haha.

Overigens had ik ook een spelletje gespeeld op de telefoon en echt extreem warm werd die echt niet.

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 17:11