Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar zonder die verkoop garantie hadden wij het ook niet aangedurfd hoor!
Het is een heel leuk huis, alleen gedateerd en dus erg veel opknapwerk! Gelukkig is het altijd goed onderhouden waardoor er geen grote onderhoudsklussen op de planning staan! Aangezien het huis dus in de familie zit, hebben we de sleutel al thuis liggen, maar nu moet het nog even officieel gemaakt worden!!
Pashon schreef:superpony hoezo huren? wouden jullie goedkoper dan?
patricia ben erg benieuwd naar de foto's!
Bij ons verder nog geen vorderingen qua kijkers of iets, baal er wel van we zijn zo ontzettend flauw van ons huisals je de stap eenmaal gemaakt hebt wil je ook zo gauw mogelijk weg, maar helaas eerst verkopen en dan weerkopen voordat we in de problemen komen.
nathalie2302 schreef:@cruesli - is de getaxeerde waarde van je huidige woning dan wel al vantevoren vastgesteld en schriftelijk opgenomen?
Wij zitten hetzelfde hoor Pashon, als het 'te koop' bord in de tuin staat wil je gewoon NU actie (en zelf weer actie kunnen nemen)
We kregen nu trouwens ook een brief voor de open-huizen route. Deelname bij ons is ook gratis en dan komt het op hun site, op funda en je krijgt een aanhangbordje voor aan je 'te koop' bord (tenzij je extra advertenties wilt, dan moet je daarvoor betalen). Mijn man voelt er veel voor om eraan mee te doen, maar ik absoluut niet...

. Ik geloof daar niet zo in.
alleen bij het 1ste waren we al overtuigd
dus verder zijn we nooit meer gegaan.
. Misschien dat we meer zouden hebben kunnen krijgen, maar de makelaars die hier gekomen zijn, zeiden allen dat ik het zelf moest doen voor die prijs, zij zouden er echt niet meer uit kunnen slepen en alleen maar geld kosten.
. 

, de afgelopen dagen waren erg druk.
.
.
, de financiering is ook naar de bank gestuurd en de Hypotheker ziet geen probleem waarom het niet zou lukken
.
.
Verkopers, waren er meerdere in een firma, hadden onderling over van alles problemen. Iedereen liep in en uit allerlei kantoren en ratelde in het Spaans door elkaar.