Tmara schreef:heb per msn in 't engels, maar zou toch liever int nederlands hebben ( dóh) waar kan ik ergens de taal veranderen ?
Gewoon opnieuw dowloaden van een Nederlandse site, dan is de MSN meestal ook meteen Nederlands.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tmara schreef:heb per msn in 't engels, maar zou toch liever int nederlands hebben ( dóh) waar kan ik ergens de taal veranderen ?
__elise__ schreef:ik heb met emails versturen&ontvangen, dat ik geen links kan openen, die mij gestuurd worden. en geen links in de mails zetten die ik wil sturen.
ook kan ik niet plakken als ik daar bijvoorbeeld iets neer wil zetten.
echt heel irritand!!
weten jullie hoe ik dit op kan lossen
Kris25 schreef:Hmz, hier nergens problemen mee. Helpt het ook niet als je MSN verwijdert en opnieuw installeert?
__elise__ schreef:ik heb met emails versturen&ontvangen, dat ik geen links kan openen, die mij gestuurd worden. en geen links in de mails zetten die ik wil sturen.
echt heel irritand!!
milou123 schreef:__elise__ schreef:ik heb met emails versturen&ontvangen, dat ik geen links kan openen, die mij gestuurd worden. en geen links in de mails zetten die ik wil sturen.
echt heel irritand!!
Ik heb wel eens dat ik dan moet doen bericht openen of inhoud weergeven, dan lukt het wel.
Pistasche schreef:Welke mail heb je ?
Live of de oude ?