Een jaar al weer, wat leuk! En wat heb je een mooi thuis gemaakt in zo'n relatief korte tijd!Ik reageer eigenlijk nooit, maar lees al vanaf het begin mee. Ik vind dit zo'n feel good-topic!
Kon het niet laten om twee gevulde bloemenmanden te kopen bij de Intratuin. En ik heb de parasol op.Moet hem wel verplaatsen als de zon schuift maar dat is niet erg.
Leuke plek hoor. Geniet ze, Een bijna volwassen tuin al. Hoe bevalt het je katten trouwens in het huis? En ga je toch nog iets voor ze maken buiten of is dit ok zoals het is?
Kan Nuray wel lopen met tuigje? Blijft zo’n mooie kat Die van ons heeft het probleem dat haar pootjes niet werken als ze in een tuigje moet
Ja ze loopt gewoon. Zal een filmpje uploaden.Sky vind het nog niet echt wat maar dat komt wel.Tail is veel te bang dus die ga ik niet eens proberen.
Er moeten nog bakken met bloemen aan de schuur. Dat is nog zo'n groot zwart vlak. En aan de muur van het huis.Ik wil ook nog een naambordje op het huis.
En ik heb net een BBQ besteld zodat ik straks in mijn vakantie (vrijdag!!!) lekker met een stel vrienden kan BBQen. Edit: Iets met een typfout.
Bellatrix schreef:En ik heb net een BBW besteld zodat ik straks in mijn vakantie (vrijdag!!!) lekker met een stel vrienden kan BBQen. Ehh... help me Tiepvaudt of is een BBW iets waar ik nog nooit van heb gehoord maar de rest van Nederland wel?