J0anieke schreef:xPareltje schreef:Oh ik had ze bij de action gezien met rotan maar dat zijn ze niet helemaal.maar ik heb ze uiteindelijk maar meegenomen omdat ze uit de handel gingen.
Wanneer was dat? Ik ben juist rotan liefhebber
Ik heb eerlijk gezegd geen idee. Ik ben vandaag bij verschillende action winkel langs geweest maar nergens hadden ze ze nog enkel in de action vlak in de buurt en dat waren ook de laatste 2.
maar ik heb ze uiteindelijk maar meegenomen omdat ze uit de handel gingen.

Qua uitlijning vinden we het niet fraai om een los element neer te zetten met daarnaast een boekenkast met een plank op de hoogte waar het element ophoudt. Volgens mij krijg je dat nooit precies op dezelfde hoogte en bovendien is de plank niet even dik als de bovenkant van de kast. (Ik weet het. Waar kan een mens zich druk om maken.) Het idee is daarom om twee 120cm elementen naast elkaar te zetten en daar bovenop de boekenkast van 128cm. IKEA geeft die optie echter niet in de planner, zodat ik ga twijfel of dat überhaupt mogelijk of verstandig is. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik vermoed dat het wellicht minder stabiel is? Of zou dat meevallen?
het lijkt alleen zo vol. Iemand tips daarvoor?