Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sureido schreef:Ik woon boven een Surinaamse toko en ik ruik niet zoveelen ons huis is echt oud.
ingedebruijn schreef:Ohhh net tegen een soortgelijk huis aan gelopen die er nog maar net op staat. Maandag gelijk bellen voor een bezichtiging![]()
Ook nog ruim binnen budget. Zou de badkamer wel direct vervangen maar daar hebben we een bouwdepot voor.
Fitzroy schreef:ingedebruijn schreef:Ohhh net tegen een soortgelijk huis aan gelopen die er nog maar net op staat. Maandag gelijk bellen voor een bezichtiging![]()
Ook nog ruim binnen budget. Zou de badkamer wel direct vervangen maar daar hebben we een bouwdepot voor.
Heb je niet gelijk op ‘plan een bezichtiging’ geklikt of kan dat niet bij dit huis? Dan heb je in iedere geval direct je belangstelling kenbaar gemaakt op zaterdag.
Fitzroy schreef:ingedebruijn schreef:Ohhh net tegen een soortgelijk huis aan gelopen die er nog maar net op staat. Maandag gelijk bellen voor een bezichtiging![]()
Heb je niet gelijk op ‘plan een bezichtiging’ geklikt of kan dat niet bij dit huis? Dan heb je in iedere geval direct je belangstelling kenbaar gemaakt op zaterdag.
ikke schreef:sureido schreef:Ik woon boven een Surinaamse toko en ik ruik niet zoveelen ons huis is echt oud.
Oei, dat is bijna een grotere straf dan boven Bakker Bart wonen.
Is dat zo'n toko die het allemaal zelf maakt? In dat geval heeft ie blijkbaar een goed systeem dat ie ook bijhoudt. Anders had je 'm geroken
Emmaa_ schreef:Cayenne schreef:100.000 euro voor een kamertje van 11 vierkante meter.. en dan moet je natuurlijk ook nog VvE betalen![]()
https://www.funda.nl/koop/amsterdam/app ... t-700-713/
Dit is (helaas) in grote studentensteden al heel lang een trend. 10 jaar geleden heb ik dit in Utrecht ook gezien, ook voor een vergelijkbare prijs. Ik snap echt niet dat je dat ooit zou doen, want er zitten zo veel eisen aan en je kan er echt letterlijk niks meer mee behalve het doorverkopen aan de ouders van een andere student? Maar blijkbaar is er wel animo voor.
manzano schreef:Voor bezichtiging idd echt even bellen maandag. Als het storm loopt sta je met je mailtje toch vaak achteraan, terwijl je op zich eerder gereageerd hebt. Kan je alleen weinig aan doen als de telefoon roodgloeiend staat.
MarjanB schreef:https://www.funda.nl/koop/garminge/huis ... ie-hof-15/
Ik vind dit zo mooi! Maar wel op de verkeerde plek.. vraag me af wat het kost om zoiets te laten bouwen. Zou ja daar gewoon een makelaar voor kunnen bellen?
_Nelleke_ schreef:Wij hebben ongeveer 8,5 kuub gebouwd voor (veel) minder alleen wij hebben wel veel zelf gedaan en veel bespaard en ook geen schuurwoning gebouwd maar gewoon een stenen huis. Dat huis hierboven is wel (veel) groter dan 7 a 8 kuub.
Edit: ik heb eerder in dit topic een post neergezet over de kosten, voor degene die dat leuk vinden kunnen even in mijn posts in dit topic terugkijken.