Denise_Storm schreef:Ik moest er een nachtje over slapen haha. Ik zou denk toch voor (donker)grijs, donkerblauw of donkergroen gaan... Als je dat teveel “gewoon” vindt, zou je eens op Pinterest voor ideeeen kunnen kijken. Jij hebt laatst toch ook je achterdeuren geschilderd? Of was jij dat niet? Haha

Achterdeuren moeten nog, ging zo lastig om alles in de winter open te zetten als het regent en koud is
Vanmiddag ga ik beginnen met het schuren van mijn schuur en later deze week denk ik dat ik aan mijn tuindeuren ga beginnen.
MarliesV schreef:Janine, ik zou alles wit en dan de deur antraciet overwegen. Dat is modern maar niet steriel.
Wij hebben alles wit en de deuren donkerblauw, maar onze steil van de woning en steenkleur is compleet anders, dus dat is niet te vergelijken. Net als bij Frummels zit de steen heel anders qua metselwerk en is de kleur veel roder. Jij hebt behoorlijk geel getinte stenen, daar zou ik bv nooit rood bij doen.
Je hebt van Flexa zo'n app, misschien dat je die eens kan proberen?
Ik kwam naar aanleiding van dit onderwerp gisteravond nog een hele gave lichtgrijze deur tegen. Vond ik ook nog wel een optie. Ik ga die app eens downloaden, zou heel mooi zijn als dat werkt inderdaad! Dacht dat die alleen voor interieur was!
Rood gaat 'm bij mij ook niet worden hoor
Ik ben meer van groen-grijs-wit
Dubbeldun, je hebt een erg gave voordeur! Maar ook weinig keuze met een wit huis.
Boras schreef:Met de witte muurverf vind ik dat bij jouw huis ook zeker zo.
Zonder witte muurverf geeft een wit kozijn tussen stenen muur en gekleurde deur voor mijn gevoel een mooiere overgang. Het "breekt" de boel, geeft licht en lucht op de een of andere manier. Doet kleur beter uitkomen of zo.
De keuze van de kleur van de voordeur zegt iets over je persoonlijkheid, zegt men. Het is zo persoonlijk.
Een fototopic met alleen voordeuren zou grappig zijn. Eventueel met omschrijving van karakter
Mijn voor- en achterdeur hebben trouwens altijd dezelfde kleur. Ik weet eigenlijk niet beter dan dat dat zo 'hoort".
Ja vind ik ergens ook wel een beetje zo horen... Maarja... je kunt zien hoe de situatie aan de achterkant van mijn huis is... En ik heb een kleur deuren wel overwogen. Maar dat is gewoon geen optie met het keralit.