Alwiene schreef:just_kiki schreef:Internet is ook overbodig, zou je ook op kunnen besparen lusitana....
![]()
![]()
![]()

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
just_kiki schreef:Internet is ook overbodig, zou je ook op kunnen besparen lusitana....
Stamper schreef:Pff, moet een vegrootglas hebben denk ik, ik zie die eekhoorn echt niet hoor! Is er wel een...![]()
F_inley schreef:Ik zag de eekhoorn gelijk.
Ik vind dat prima kunnen hoor waarom zou het met een feest opeens coca cola moeten zijn? Ik heb altijd drinken van de lidl ook met verjaardagen ect
JoyCiej007 schreef:Alwiene schreef:Wauw die Lee Kum Kee sauzen zijn alweer uitgeschakeldBest balen!
Neeeee meen je nietIk wilde zometeen naar de supermarkt o.a. daarvoor.
Verdorie.
Zou je ze nog kunnen kopen vandaag en in kunnen dienen?
F_inley schreef:Ik zag de eekhoorn gelijk.
Ik vind dat prima kunnen hoor waarom zou het met een feest opeens coca cola moeten zijn? Ik heb altijd drinken van de lidl ook met verjaardagen ect
cobiie schreef:Hebben jullie de Picnic app al eens geprobeerd? Zou een goedkope thuisbezorg supermarkt zijn.
Ik sta al een paar weken in de rij om te mogen bestellen.Per week krijg je een cadeautje bij de eerste bestelling.
Anke98 schreef:cobiie schreef:Hebben jullie de Picnic app al eens geprobeerd? Zou een goedkope thuisbezorg supermarkt zijn.
Ik sta al een paar weken in de rij om te mogen bestellen.Per week krijg je een cadeautje bij de eerste bestelling.
We hebben ons net ook aangemeld zijn 4000 nogwattes
Hoe weet je t van t cadeautje?
*kruipt terug onder de steen*
JoyCiej007 schreef:lusitana; gaan we nou hier een lesje gezond eten krijgen van jou?![]()
![]()
Ben ik in het verkeerde topic?!
Ik drink veel melk, ik eet veel vlees, quess what ik rook ook erg veel én ik drink vrij veel alcohol.
Oh en ik heb zelfs veulenbiefstukjes in de vriezer liggen.
En biologisch doe ik bijna niet aan. Te duur![]()
En plofkip zal ik vast ook wel in de vriezer hebben liggen.
Shoot me!
Anke98 schreef:cobiie schreef:Hebben jullie de Picnic app al eens geprobeerd? Zou een goedkope thuisbezorg supermarkt zijn.
We hebben ons net ook aangemeld zijn 4000 nogwattes
Hoe weet je t van t cadeautje?
*kruipt terug onder de steen*
moonsparkle schreef:100 per week met 2?ik schrik me al een hoedje als ik voorraad boodschappen haal bij en a winkel waarbij ik 65 euro kwijt ben, maar dus sommige producten 3x koop zodat ik er voorlopig niet meer heen hoef.