Lestria schreef:Judith_H, vergis je niet hoe vervelend het is geen keuken te hebben. Het is niet alleen het koken, ook het ontbreken van een fatsoenlijke koelkast, een kraan met gootsteen en een afwasgelegenheid is stiekem lastiger dan je denkt. Wij zaten 1 week zonder keuken en dat viel mij toch wel aardig tegen. Zeker omdat je gewoon op je tandvlees loopt tegen die tijd en alles dan al wat zwaarder is. Nu zal dat uiteraard per persoon verschillen maar ik geef hem toch even mee ter overweging.
Thnx lestria, het zal inderdaad niet gemakkelijk zijn.
We zijn wel van plan om veel bij andere te eten in die tijd en zelf alleen wat makkelijke maaltijden te maken zoals soep etc..
We nemen ons gasfornuis (we hebben nu in onze keuken zo'n losstaand geval voor op een kleine koelkast) en de tafelmodel koelkast mee, die sluiten we aan in het nieuwe huis zodat we wel iets kunnen "koken".
Afwassen moeten we dan maar grotendeels in de badkamer boven doen of we nemen het mee naar mijn ouders om daar af te wassen.
Leuk is anders, maar om daar nu nog 1 maand extra huur voor te betalen willen we echt liever niet, aangezien de rest waarschijnlijk wel al af is tegen die tijd (dat is wel de bedoeling tenminste, gaan we hard onze best voor doen, maar je weet het nooit). De keuken kon gewoon niet eerder komen, dus we zullen even moeten improviseren.
Wie weet loopt het allemaal heel anders en is er niks aan de hand tot de keuken komt omdat we nog druk bezig zijn met klussen. Het is meer dat we dan een back-up plan hebben, mocht het zo gaan lopen.