Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bruceandnoon schreef:de enthousiaste kijkers die voor de 2e keer kwamen dit weekend hebben laten weten niet door te willen met ons huis omdat ze de maandelijkse VVE bijdrage te laag vinden? Ze zijn bang om dan ineens met hoge kosten te komen zitten mocht er iets groots gerepareerd worden oid. Ik begrijp hem geloof ik niet helemaal... Als je dat bedrag te laag vind dan zet je toch lekker zelf nog een X bedrag per maand opzij voor onverwachte uitgaven? Bovendien hebben wij een huis wat piekfijn onderhouden is ( 2 jaar geleden enorme opknapbeurt gehad aan de gevel), volgende week komt er een nieuwe CV ketel in en een begroting voor de komende 10 jaar ligt al vast ( overijverige VVE). Onze makelaar laat het er niet bij zitten en probeert ze nog over te halen door de jaarrekeningen van afgelopen 2 jaar op te sturen ( wij hebben niets bij hoeven leggen afgelopen 2,5 jaar, alleen dus nu volgende week een nieuwe CV) alsmede de begroting van de komende 10 jaar. Maar ik vind het zo'n vreemde reden. Misschien is het een truc om de vraagprijs naar beneden te krijgen? Afijn ik verwacht er maar niets meer van...Maar er is reden om positief te blijven:
http://www.telegraaf.nl/overgeld/huis-hypotheek/22017527/__Positief_over_woningmarkt__.html