Mootje: Tja ze verkopen natuurlijk in iedere prijsklasse wat... Wij hadden 2 series op het oog. Eerst ook acacia hout (was gunstig geprijsd) Hij verteld me dus wat ik eerder schreef en al zou je kinderen in huis krijgen kan het ook niet heel erg goed tegen een stootje... Wij zaten te twijfelen tussen die serie acacia hout en massief eiken serie. Die massief eiken (beaufort kiezel) was ook iets aparts wat niet iedereen in huis heeft staan. Dus uiteindelijk daar voor gekozen... en het kan inderdaad echt een stootje hebben!
Ik denk dat massief eiken wel een langere levensduur kan hebben dan acacia hout... Of hij wilde ons daadwerkelijk iets duurders aansmeren Welke Bommel ben je geweest???
Ik ga altijd naar de Lier toe één van mijn boekenkasten is inderdaad een beetje krom getrokken Ik heb een kersenhouten vloer en ben nogal panisch voor vloekende meubels.... Zit net te kijken en het ziet er eigenlijk naar uit dat mijn boekenkasten wengee zijn
Als, als ik toe ben aan kinderen, wil ik vast weer een nieuwe inrichting!
Vlaardingen Ik heb eigenlijk alles bij hoogenboezem vandaan, behalve de boekenkasten. Hout werkt altijd wel een beetje, dat hoort wel bij de charme van hout vind ik!