Jup, maar tegenwoordig niet interessant daar deze geen Android 4.0 of hoger heeft maar slechts 2.3. Voelt wel vlotjes aan, maar mist net het beetje extra's.
Ahja.. Lijkt me een fijne telefoon, maar het feit dat ik heel dat merk niet ken maakt het op een of andere manier griezelig
MissFloorx
Geplaatst: 03-08-13 16:53
mcjv schreef:
Ahja.. Lijkt me een fijne telefoon, maar het feit dat ik heel dat merk niet ken maakt het op een of andere manier griezelig
+1 dat had ik dus ook bij het uitzoeken van mijn telefoon, toch fijner als je het merk kent...
Quad
Geplaatst: 03-08-13 16:57
Zo onbekend is Huawei niet, naast ZTE de grootste fabrikant in China. Ze verkopen sinds 2011 pas telefoons onder eigen naam, hiervoor maakten ze enkel de hardware etc voor andere fabrikanten. De kans is groot dat de router of modem bij jou thuis oorspronkelijk ook gemaakt is door Huawei.
Ik zou eerder afvragen of 6,1" of 6,3" niet een beetje té groot is. Er zijn veel meer opties in het iets kleinere segment, zoals de Xperia Z, Samsung Galaxy S4 of de HTC One. Of er tussen in, de Galaxy Note II.
Note II lijkt mij ook een fijne telefoon, de mega is wel echt 'mega'. De GS3 vind ik een bagger telefoon zoals ik al eerder heb gezegd en de GS4 weet ik niet echt.. 1 keer in me handen gehad en dat was het.
Maar de s2 plus heeft toch minder intern geheugen? Ik zou voor de telefoon gaan met het meeste interne geheugen, geheugen heb je nooit genoeg. En hier in huis zijn er 2 met de normale s2 en die bevallen prima.
Ik heb er niet onwijs veel verstand van, maar daar kan je geen apps en zo opzetten toch? Ik weet niet of dat veel scheelt hoor, ik heb zelf geen samsung namelijk. Ik vroeg het mij af..
Sommige Apps kunnen wel op een sd kaart.Ik weet niet welke telefoon jij heb, maar ik had een telefoon die draaide op nieuwe Android en toen kreeg ik tijdelijk de s2 (oudere versie Android ) kon er echt niet mee omgaan. Sowieso zou ik verder nooit kiezen voor een telefoon die op een verouderde software draait.
Stom dat ik dit topic helemaal over het hoofd heb gezien en ik allemaal dingen in het forum heb lopen posten in plaats van hier. Maar goed. Ik mag eindelijk weer een nieuwe mobiel uitzoeken en vind het eigenlijk heel erg lastig.
Ik zit nog steeds een beetje in me achterhoofd met de iphone 4. Het is echt een prachtig ding, maar goed uiteindelijk zullen hiervoor updates verdwijnen en ik weet niet of het dan verstandig is er 1 aan te schaffen.
Toen is me oog eigenlijk gevallen op de Huawei P6, echter las ik op alle reviews dat de telefoon abnormaal heet wordt bij zwaar gebruik. Nu weet ik natuurlijk niet wat ze met zwaar gebruik bedoelen. Zelf zit ik er niet extreem veel op, maar kijk wel graag op facebook en internet en zou die daar al te heet van worden? Al met al vind ik het een prachtig ding en de 5 megapixel aan de voorkant is ook leuk meegenomen.
Toen twijfelde ik toch en ben ik gaan kijken naar een sony. Mijn zusje was er erg tevreden mee. Ze heeft hem twee jaar en echt een mobiel die nooit stuk gaat, amper haperingen heeft. Nu was mijn oog gevallen op de Xperia S, met de 12 megapixel camera wat wel erg leuk is natuurlijk. Maar ook zag ik de Xperia L, die wat nieuwer is.
Ik vind het zo lastig en ik weet niet wat een verstandige keuze is. Ik ben het soort gebruiker, dat niet standaard heel veel achter haar mobiel zit. Soms is er dag dat ik er wel veel achter zit, bijvoorbeeld onderweg naar toe, maar als ik thuis ben niet. Wie heeft er een goed idee.
Dressuur_Gek
Geplaatst: 11-08-13 11:48
SAMSUNG S7500 GALAXY ACE PLUS
Iemand ervaring??
Aight
Geplaatst: 11-08-13 11:53
Dressuur_Gek schreef:
SAMSUNG S7500 GALAXY ACE PLUS
Iemand ervaring??
mijn zusje en broertje hebben die. Niet kapot te krijgen gewoon, in bad gevallen etc. Dat ding knalt regelmatig uit elkaar op de vloer, maar hup de simkaart erin en hij doet het weer