Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Varekaj schreef:Iemand die mogelijk positief is ga je niet enten![]()
Maar verder wel heel veel lol op die plek. Veel vrolijke mensen, leuke gesprekjes, je ziet een beetje vanalles en gratis koffie tussendoor
denice schreef:Kennen jullie het boek 'your money or your life'?
Als je dat boek gelezen hebt dan word je pas goed met sparen!
Het boek laat je heel goed beseffen dat je eigenlijk een stukje van je tijd/leven verkoopt voor geld. En dat een onnodige aankoop soms uren van jij tijd heeft gekost. En als je het dan niet echt gebruikt bijvoorbeeld, hoe zonde dat is.
Wij zijn ons zoveel meer de waarde van spullen gaan beseffen. Eigenlijk komt het er voor mij op neer dat ik amper meer verlang naar spullen en kopen. Ik weet wat er tegenover staat en ik koop alleen nog maar wat we nodig hebben en andere noodzakelijke aanschaffen. Hierdoor besparen wij dus echt enorm! Als ik iets koop dat direct hetgeen ik het mooiste vind/van de beste kwaliteit en de rest laat ik liggen.
Dit boek is echt een boek dat je leven kan veranderen, ik zou het jullie zeker aanraden!
Faelynn schreef:Varekaj schreef:Iemand die mogelijk positief is ga je niet enten![]()
Maar verder wel heel veel lol op die plek. Veel vrolijke mensen, leuke gesprekjes, je ziet een beetje vanalles en gratis koffie tussendoor
Hoezo mag je dan niet enten eigenlijk? Gewoon nieuwsgierigheid vraag hoor.
Volgens mij hoefde mijn moeder ook niet te testen voor ze haar vaccinatie ging halen namelijk.
Collega van mij was ziek en die kreeg ook gewoon haar vaccinatie, had ook niet laten testen hoor, dus kan net zo goed verkoudheid geweest zijn, maar je weet het toch nooit zeg maar?
Ik had vandaag voor het eerst een teek, heeft niks met besparen te makenmaar oh man, dat was echt mijn grootste vrees al jaren, vind ze zooooo eng, godzijdank was mijn moeder thuis, daar huilend naar toe gerend en geschreeuwd dat ze hem eruit moest halen
Op een makkelijke plek gelukkig, mijn arm. Daarna mezelf getroost met ben&jerry's, tot zo ver de besparing hahaha.
Nieuwe kitten waar ik het een paar weken terug over had is echt geweldig, wel heftig, maarja was te verwachten met een Bengaal, mijn huis ligt VOL speelgoed, vind het op een of andere manier best makkelijk om geld uit te geven aan bijvoorbeeld speelgoed e.d. voor de katten, terwijl een shirtje oid voor mezelf daar moet ik 20X over na denken
Varekaj schreef:Iemand die mogelijk positief is ga je niet enten![]()