Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. 
palousa_boy schreef:neile schreef:Superleuke vorderingen!
Je hebt toch een palendraaier op diesel hoop ik?
Wij hebben er een hamer voor![]()
[ [url=m/eBT24F.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dat scheelt ook een hoop blaren
neile schreef:Superleuke vorderingen!
Je hebt toch een palendraaier op diesel hoop ik?
. Dus we hebben toevallig gisteren eentje besteld.
. Heerlijk, weer wat dingen afgerond én minstens zo fijn, weer even rust om de kop
. Er komt nog houten bekleding in de "punten", maar dat wordt volgend jaar.
. Deze moeten we van het voorjaar nog wel lakken. De bouwcontainer wordt als het goed is ook morgen of overmorgen opgehaald, zal dan even een betere "na"foto maken.
. Echt super ruime zolder hebben we zo, echt zo blij mee
. Wordt echt een gave plek als het straks verder af is.

Trekker 1 - Boom 0. Ik ga hem later deze week even verslepen, kan hij nog weer dienen als hugelbed in het nieuw aan te planten stukje "mini-bos" na mijn achterste stuk track. 
). Maar het deed toch wel af aan de flow. En daarnaast was het met de trekker ook nu niet echt een lekkere doorgang zo. Met een beetje creatief sturen wilde het nèt, maar gewoon makkelijk rond komen is toch ook wel wat waard. 

. Ging allemaal een stuk sneller nu haha!
neile schreef:Leuke plannen! Ben wel echt jaloers op je trekkertje.
Wij hebben recent een hooibar gemaakt van pallethout. Enfin, mijn schoonvader... Dat kost wel niets? En dat geeft wel fijn hout en vooral erg betaalbaar!
, die inmiddels ook opgehaald is
)
). En ook gelijk een pallet om ze even op te leggen die ik nog niet direct kon verwerken. En ook onze nieuwe benzine grondboor
. Uiteindelijk met alle voor- en tegens toch gekozen voor een goedkope. Scheelde een €700 met die van Stihl en we lazen er wel goede ervaringen mee (in relatie tot de prijs). En voor hoeveel we hem waarschijnlijk gebruiken was die €700 verschil ons toch echt te groot. 
. Hoop dat we morgen het resterende deel kunnen plaatsen en allicht dan ook het cord er op (en anders begin van de week afmaken).
. Gelukkig had man net gisteren een doos met een assorti aan moeren gekocht, dus ok, op en neer naar het huis gelopen, boor weer aan de praat. Ik had ondertussen de gisteren meegebrachte palen bij alle prikpaaltjes klaar gelegd. Bleek dat ik 5 palen te weinig mee had genomen, dus ik kon mijn man achterna om nog die laatste 5 palen op te halen
.
. Ohja, hadden alles bij ons, maar geen extra benzine. Weer op en neer lopen.

Ik vond het knap whaha! Maar, het was gelukt!
. 
Zo schattig!
)
palousa_boy schreef:Tja sommige dingen gaan altijd op de vreemdste momenten stuk maar wel altijd als je het nodig hebt
ikke schreef:palousa_boy schreef:Tja sommige dingen gaan altijd op de vreemdste momenten stuk maar wel altijd als je het nodig hebt
Ach, men neme een lasapparaat, kwartiertje tijd en klaar.
Ik twijfel alleen of er ook iets van een lasbril/helm bij zat en ik heb nog nooit in mijn leven gelast, dus moet eerst nog even kijken hoe dat allemaal precies werkt. Palenrammer proberen te fiksen is misschien wel een mooi testklusje, ook geen ramp als het mislukt aangezien hij nu toch al waardeloos is. Maar moet eerst eens uitzoeken of het allemaal compleet is en hoe het in zijn werk gaat

En wat een murphy-dagje zeg!!
Wat een heerlijk filmpje