Dubbele composiet wasbak en alle kranen, spots en afvoer in geborsteld koper. Tevens elektrische vloerverwarming dus douchen met warme voetjes.
Nog vrij leeg:

Meubel met verwarmde spiegel erboven:

Visgraat in wording:

En met douche:

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
miccamaaike schreef:Wat zijn dan geen handige keuzes?
Ik vind de roze muur wel wat heftig bij de marmerlook. Niet helemaal mijn ding, t voelt een beetje too much alles bij elkaar. Maar goed, smaken verschillen uiteraard en dat is ook primaFijn dat het iig af is nu, wat heeft dat lang geduurd dan zeg!
snuffie123 schreef:Vind het er mooi en luxe uitzien hoor! Zelf hebben wij ook roze badkameraccesoires. Ik wilde inderdaad ook wat luxere uitstraling en geen barbie roze. Wij zijn uitgekomen op zone denmark.
xLoki schreef:Hoi allen, ik kom hier even binnenvallen. Ik heb al even lopen zoeken in dit topic maar kan niet zo gauw direct een antwoord op mijn vraag vinden. Hebben jullie ervaringen met badkamerzaken die een all-inclusive prijs hanteren? Ik heb een huis op het oog en probeer de berekeningen te maken wat ik wil bieden, maar ik ben niet echt heel handig en de badkamer is absoluut aan vernieuwing toe. Nu wil ik weten welke prijs ik in gedachten moet houden voor een nieuwe badkamer. Hij is ongeveer 4-5m2 en echt alles moet eruit, incl. leidingen omleggen. Ik hoef niet het duurste van het duurste, een mooie budget badkamer is voor mij ook prima. Iemand tips voor bedrijven & voorbeelden van prijzen (anno 2023)?
Eskimo schreef:xLoki schreef:Hoi allen, ik kom hier even binnenvallen. Ik heb al even lopen zoeken in dit topic maar kan niet zo gauw direct een antwoord op mijn vraag vinden. Hebben jullie ervaringen met badkamerzaken die een all-inclusive prijs hanteren? Ik heb een huis op het oog en probeer de berekeningen te maken wat ik wil bieden, maar ik ben niet echt heel handig en de badkamer is absoluut aan vernieuwing toe. Nu wil ik weten welke prijs ik in gedachten moet houden voor een nieuwe badkamer. Hij is ongeveer 4-5m2 en echt alles moet eruit, incl. leidingen omleggen. Ik hoef niet het duurste van het duurste, een mooie budget badkamer is voor mij ook prima. Iemand tips voor bedrijven & voorbeelden van prijzen (anno 2023)?
Ik heb hier ook eerder in gereageerd met wat vragen over de kosten, maar inmiddels is dat voor ons ook duidelijk.
Onze badkamer van ongeveer 6m gaat zo'n 25.000 kosten, en dat is dan echt alles bij elkaar. Best duur al vind ik het zelf! Dit is dus inclusief materiaal, het eruit slopen, uurloon etc. Dit is ook voor een hele gedateerde badkamer waar álles vervangen moet worden en leidingen omgelegd moeten worden, plafond verhoogd, vloerverwarming en een sanibroyeur. Ook hebben we niet bespaard op de spullen en de tegels die wij erin willen.
Als ik keek naar het uurloon van verschillende aannemers waren die eigenlijk allemaal hetzelfde, dan was het zonder materiaal (wat we zelf hebben uitgezocht) voor zo'n 3 weken werk tussen de 11.000 en 12.000.