Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Meliaforever schreef:[naam] schreef:Je kan hem opendoen , kans is dat die dan niet meer dichtkan
Open gaat wel.. Maar hij gaat dan gigantisch klapperen. En als ik pech heb word ik nat geregend. (Slaap onder het raam, wel lekker verkoelend)
Joolien schreef:Gaan we weer.
Het was geen storm in een glas water, de waarschuwingen waren meer dan terecht. Dat er bij jullie geen boom op het dak is gevallen, wil niet zeggen dat dat bij anderen ook niet zo was. Er is weldegelijk stormschade geweest, wees verdorie blij dat het niet bij jouw huis was
De onweersbuien pakte in NL ook niet zo grootst uit als vooraf verwacht, maar ik zat in Duitsland, en ik kan je vertellen dat wij hebben gereden voor ons leven zowat, omdat er een monsterlijke bui achter ons aan kwam die een bhoorlijke puinhoop achter liet.
Dus aub kappen met dat 'storm in een glas water' of iets in die strekking, want dat het niet bij jouw gebeurde, wil niet zeggen dat het ergens anders wel gebeurde.
gohya schreef:Uhm het is het KNMI dat zei dat het toch allemaal erg is mee gevallen hoor. Was vanmorgen op de nieuwszenders,dat het toch niet was zoals ze hadden voorspelt.
lenaa_tje schreef:gohya schreef:Uhm het is het KNMI dat zei dat het toch allemaal erg is mee gevallen hoor. Was vanmorgen op de nieuwszenders,dat het toch niet was zoals ze hadden voorspelt.
https://www.rtvnoord.nl/nieuws/197605/N ... -te-huilen Dit vond ik toch wel heftig ..
M’n vader z’n tent is blijven staat voordeel van een de waard.