manzano schreef:Oh dat is handig die stickers idd. Alleen geen action
Misschien eens kijken bij de hema ofzo.
andere oplossing, gewoon afplakband, van dat crepe spul wat je bij het schilderen gebruikt om iets af te plakken...
doe ik al jaren

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sheran schreef:Ze zijn nu van 2,49 voor 2,29. Geen route 99 dus...
Sonja_vR schreef:ja joh, ik ben best wel controlefreakerig met sommige dingen...lijstje inclusief prijzen etc thuis al klaar want ik probeer een bepaald budget aan te houden en "the cheaper, the better", dus dan klopt mijn zelfscan totaal niet met mijn totaal op papier "komt dit nog goed???" om dan bij het afrekenen weer opgelucht adem te kunnen halen als het klopt...dus zet ik nu het pre en post bonus totaal ook op papier (ik lees dit nu terug na het tiepen en denk...zucht..muts lol)
Chanen schreef:OCD: Obsessive Compulsive Disorder
[ Afbeelding ]
Heb ik ook last van, hoor.En dan ook nog gesorteerd op de winkel waar ik het haal.
Sonja_vR schreef:Chanen schreef:OCD: Obsessive Compulsive Disorder
[ Afbeelding ]
Heb ik ook last van, hoor.En dan ook nog gesorteerd op de winkel waar ik het haal.
chanen heeft al opheldering gegeven zie ik....
en omgdat doe ik dus he ...ik schrijf eerst wat ik nodig heb en dan herschrijf ik hem op looproute...ernstig
en mocht ik rondje gaan doen met een andere winkel erbij(aldi een dorp verderop...dan idd ook gesorteerd op winkel)
ChantalSmook schreef:Pfoe. over bezuinigen gesproken.. als het goed is komt dadelijk de woningbouw langs om te kijken hoe ze onze woningen energie zuiniger kunnen maken. Bij hun de vraag of ze inzicht mochten krijgen in het energie verbruik.
Toen ik hier in kwam heb ik mijn meterstanden doorgegeven en was mijn voorschot heel hoog(160,-), maargoed energielabel E, gaskachel, koude winter.. Bij de laatste keer dat ik bij essent mijn gegevens invulde verwachten ze dat ik veel moest gaan terugbetalen en adviseerde ze het nogmaals te verhogen. Ik had hem lager ingevulgd als het geadviseerde voorschot bedrag omdat ik het echt teveel vond. (zou over de 200,- gaan dus had hem op 190,- gezet). en in ieder geval geen elektrische kachel meer aan te zetten en hem niet te lang/hoog aan te zetten. Nu net ingevuld en nu betaal ik opeens veel teveel en zou ik 584,- terug krijgen op mijn eindejaar afrekening en adviseren ze het te verlagen naar 44,- en dat is neem ik aan op basis van het gemiddele gebruik wat ze doortrekken voor de rest van het jaar en dat is de eerste maanden nu alleen maar hoog geweest, straks met het mooie weer kan mijn gaskachel uit. Ik snap er echt geen bal van.. ga hem in ieder geval niet verlagen omdat ik er nu toch op reken met mijn maandelijkse lasten en ik niet wil dat ik straks terug moet betalen, maar zou heel blij zijn als ik dat terug krijg. Ik voel me echt genaaid elke maand namelijk.