Nog een vraagje: heeft iemand hier ervaring met een onkruidbrander? Is het inderdaad de meest effectieve manier? Onze oprit staat vol en ik heb 1x alles zelf uitgedaan; nooit meer!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sonja_vR schreef:ik spray gewoon met schoonmaakazijn, op een zonnige dag
lekker laten werken de hele dag en je ziet het zo verwelken voor je ogen en daarna kun je het zo ongeveer gewoon wegvegen met een harde bezem.
ik vertrouw dat zogezegde veilige gifspul niet zode werkzame stof (glyfosaat) gaat ook verboden worden om te gebruiken op verhardingen en door particulieren vanaf november 2015
vanaf november 2017 een verbod voor professioneel gebruik op sport en recreatie terreinen + parken
dus zo heel onschuldig zal het ook niet zijn
Shanelle schreef:Ik heb al liters en liters en liters schoonmaakazijn gegoten... En het blijft gewoon even hard terug komen. Vandaar dat ik op zoek ben naar iets anders. En die giftoestanden ben ik ook niet voor, o.a. omdat onze kippen op 3-4m van de oprit zitten.
Shanelle schreef:Ik heb al liters en liters en liters schoonmaakazijn gegoten... En het blijft gewoon even hard terug komen. Vandaar dat ik op zoek ben naar iets anders. En die giftoestanden ben ik ook niet voor, o.a. omdat onze kippen op 3-4m van de oprit zitten.
anneliesdj schreef:Shanelle, als je lavendel niet snoeit worden het idd heel lelijke (houtige) planten, dus ik zou hem flink terugknippen, evt nu half en in het voorjaar nog een keer kort.
Morganlefay schreef:Sonja_vR schreef:ik spray gewoon met schoonmaakazijn, op een zonnige dag
lekker laten werken de hele dag en je ziet het zo verwelken voor je ogen en daarna kun je het zo ongeveer gewoon wegvegen met een harde bezem.
ik vertrouw dat zogezegde veilige gifspul niet zode werkzame stof (glyfosaat) gaat ook verboden worden om te gebruiken op verhardingen en door particulieren vanaf november 2015
vanaf november 2017 een verbod voor professioneel gebruik op sport en recreatie terreinen + parken
dus zo heel onschuldig zal het ook niet zijn
Dit goedje kost bijen en hommels hun kop.
Komt er bij mij dus niet in. Ben veels te blij met hommeltjes