?Mooie badkamers komen er voorbij!

Onze badkamer is ook bijna 3x2,20 vind hem best ruim!

Schoonmaken is wel een rotklus
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Als ik niet meer reageer heb ik de kleding van mn vriend verpest en was ie niet zo blij

). Vlooien houden niet van de lucht en eitjes en poppen lossen op door het zuur. 

(spuit het overigens ook op de matten, stoffen boxspring, krabpalen, hondenkussens, etc.).
) 
Ik winkel voor de meeste dingen bij de Aldi, en ga soms naar 2 winkels. Ik heb geen auto dus haal het ook nog met de fiets op, ook lekker goedkoop.
Ook weet ik precies wat alles wat ik in mijn mandje heb liggen kost voor ik bij de kassa terecht komt, kijk echt bij alles hoe duur het is en soms leg ik het terug als ik 't dan toch te duur vind.
Ik gebruik alleen maar neutral kleurwasmiddel voor alles en die koop ik altijd bij de op = op voordeelshop (evenals de zendium tandpasta en listerine). 
Mijn rauwe-rode-bieten-en-wortel-en-ui-salade!
Ik vind het echt heerlijk, je moet wel even een winkel vinden die rauwe rode bieten heeft, meeste verkopen alleen gekookte. Maar goed, je hebt alleen een paar rauwe rode bieten (liefst zo groot mogelijk), rauwe winterpenen (ook liefst zo groot mogelijk), en een uitje nodig. Je raspt de rauwe rode bieten, de winterpenen, ongeveer evenveel van allebei ('k doe voor mezelf alleen meestal 1 grote rode biet en 1 winterpeen en heb dan echt een hele bak vol), en dan snipper je een uitje erdoor. Radijsjes zijn er ook lekker door als je die nog hebt liggen. En dan olijfolie, peterselie en basilicum erdoorheen en smullen maar!
Het maken is wel wat vies, 'k doe het met een gewone rasp en die rode bieten geven enorm af, maar dan heb je ook wat. En hier zijn de bieten 1 euro per kilo en de winterpenen 70 ct per kilo, dus 1,70 voor 2 KG groenten. Ik maak daarvan ongeveer 5 á 6 porties, als ik nog gekookte groente bij het eten heb doe ik twee dagen met een portie want het zijn dus wel grote porties dan van rond de 300 gr. En dus slechts zo'n 30 cent per portie. Qua smaak is het lekker zoet en fris. Ik eet ze ook weleens als lunch.