Laurabram schreef:Het gaat hard opeens he nu de temperaturen iets oplopen. Flinke klus dan Sonja.
Fijn dat ie t gaat doen Mootje.
K heb gisteren kruiden gezaaid in mini terra cotta potjes. Bij de Action gekocht, maar dat stond er nog steeds te staan. Vanmiddagmet zoonlief worteltjes, sla en radijs zaaien.
Helemaal inspiratie opgedaan bijmn nicht zondag. Die zijn pas verhuisd en ze is de tuin aan t aanleggen. Ze had naast het huis acht vierkante bakken geaakt met groente, fruit en kruiden. Was er helemaal verliefd op.
En ik kreeg vast voor mn verjaardag een chocolade Cosmea.
het houd je zeker van de straat

tis idd een flinke hobby aan het worden, hopelijk leert deze eigenwijze drol er ook wat van ...bijvoorbeeld dat je echt niet van alle soorten drie zaden hoeft te zaaien en al die planten aan moet houden

en nog iets wat in het tuinplan verweven moet gaan worden, plaats voor eventueel 2 kennels
we blijven hier nog wel een aantal jaar wonen en in de (nabije) toekomst zit er in ieder geval nog 1 hond aan te komen(zelfde ras, geslacht nog niet bekend) en fokken is in de toekomst ( na de benodigde shows en medische onderzoeken) niet uitgesloten
geloof dat we over een jaar of 5 verplicht buiten de bebouwde kom moeten gaan wonen

en daarnaast moet die tuin nog sierwaarde gaan krijgen ook , mmm, lastig
laurabram, jij bent aan het zaaien, ik ben potjes aan het uitselecteren om weg te mikken ivm hopeloos ruimte tekort

mocht er iemand in de buurt van almkerk wonen en een peperplantje willen...met pijn in het hart kan ik er vast wel 1 doneren