Topic telefoonkeuze

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

harriehoef

Re: Topic telefoonkeuze

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 15:14

Die actie had ik inderdaad gezien. Dus zou ik er voor gaan? Het lijkt mij wel een handig en compact toestel.

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 16:11

De HTC Desire X is zijn enige concurrent, en aangezien die duurder is zou de Galaxy S3 mini de beste keuze dus zijn.

Wil je meer uit kunnen geven:
- Sony Xperia T (4,55")
- Galaxy S2 plus (4,3")
- HTC One SV (4,3")

Maar prijsverschil op dit moment met de S3 mini niet waard.

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 10:47

Heeft een van jullie ervaring met de overgang van Apple naar Samsung of Sony?
Dus de overgang van Ios naar Android?

Gisteren zijn we op pad geweest voor een nieuw abonnement daar de mijne verloopt deze maand, maar vind het schrikbarend duur. Iphone 5 bij Hi was gewoon bijna 50 per maand. Een zo laag mogelijke bel en sms bundel ( ik meen 75 minuten) en een 1000mb internet bundel...

Ik twijfel dus om over te gaan naar een ander merk ivm de abbonementsprijzen bij een iphone.

Tmobile is geen optie, hier zit ik op het moment bij maar het bereik is zo ontzettend belabberd
-O-

Momenteel een bundel i150 met het nog 'onbeperkt' internet voor €30 per maand.
Het gaat uiteraard niet om 5 euro maar €15 per maand meer voor internet en een iphone is me te gortig :o

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 16:34

Hoe zijn de ervaringen van de Sony Xperia Z?

Is het beeldscherm ervan een beetje stevig?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 16:45

Heb net de wolfgang as 40se

Weet iemand hoe ik kan opnemen? Als de telefoon gaat en ik beweeg de ring, dan lrijg ik bezet zinnen en kan ik niet opnemen, de telefoon rinkelt door...heb zitten zoeken naar instellingen, maar kan niet vinden waar ik dit uit zet. Zal wel eenvergadering niet storen stand zijn...

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 17:13

Wolfgang? nog nooit van gehoord!

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 17:15

_mexx_lady_ schreef:
Wolfgang? nog nooit van gehoord!

van de Aldi ;)

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 17:16

Oke! Heb hem even opgezocht en d specificaties staan me wel aan.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 17:20

russel schreef:

Weet iemand hoe ik kan opnemen? Als de telefoon gaat en ik beweeg de ring, dan lrijg ik bezet zinnen en kan ik niet opnemen, de telefoon rinkelt door...heb zitten zoeken naar instellingen, maar kan niet vinden waar ik dit uit zet. Zal wel eenvergadering niet storen stand zijn...

Bij mij zit opnemen aan de rechterkant van de ring? Of bedoel je dat niet

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 15:39

Bokt ik heb jullie hulp nodig.
Ik heb deze maand aardig wat gewerkt en heb een afspraak met mezelf gemaakt.
Als je bankrekening boven dit bepaald bedrag staat mag je jezelf trakteren op een nieuwe smartphone.
En dan is het de bedoeling dat de smartphone al gekocht is en de rekening boven dat bedrag blijft. Leuke deal voor mezelf dacht ik.

Nu had ik een leuke mobiel gezien met een 4.0 Ice Cream Sandwich Android. Maar dit is al een verouderde versie of niet? En is er een mogelijkheid om je android te uploaden naar een nieuwere versie?

FemkeUtah

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 16:10

Iemand die juist of juist niet tevreden is met de Iphone 5 of Samsung Galaxy 4. Twijfel dus deze!

GaitMonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 17:20

Iphone 5 hier :D Tot zover tevreden, alleen krijg ik soms de oproepen niet binnen. En pas een paar uur later een sms met u hebt een voicemail bericht.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 18:53

Kan eraan liggen dat je op dat moment even geen signaal hebt gehad... Heel raar maar mijn moeder haar vorige mobiel had het ook.

Ken iemand met de Iphone 5 en die is heel tevreden ermee, ken iemand met de 4S mini en zij is ook heel tevreden maar meer kan ik er niet over zeggen. En ook niet hoe de 4S zelf is.

Lotje199

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 22:43

Kan ik iemand blij maken met een smartphone?
Het is een Alcatel One Touch 916D, niet meer verkrijgbaar maar prima telefoon.
Gaat weg wegens interresse in andere telefoons.
Geen enkel krasje te bevinden en maar een half jaar gebruikt.
Eventueel leren valenta hoesje erbij, inc. lader en snoertjes, orginele verpakking en bonnen.
Meer info graag via PB, morgen komt er een advertentie op MP.

SeBart

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-13 23:11

...
Laatst bijgewerkt door SeBart op 01-03-22 10:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-13 23:19

Het aantal MP's is niet wat telt, maar de sensor die erin zit. ;)

De HTC One geeft de beste kwaliteit foto's, tenminste ten opzichte van de Galaxy S4 en de en de Xperia Z.
Maar de Xperia Z heeft bijvoorbeeld weer dat het robuuster is, het kan tegen vocht, tegen een stootje etc. De S4 heeft het weer van de enorm vele software features en de One vanwege het design en beetje de HTC Sense software wat ik de beste van allen vind.

Heb je liever IOS, dan is de iPhone 5 de enige keuze, maar die heeft 'maar' een 4" scherm, de andere telefoons hebben allemaal rond de 5".

Je zal je beter in moeten verdiepen in wat je precies wilt, maar in principe wil elke telefoon (los of je Android of IOS wilt) wel aan je eisen voldoen.

mcjv

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 03:16

Ik wil ook graag overgaan van iOS naar Android.. Maar ik twijfel weer omdat mijn moeder de Samsung Galaxy SIII heeft en dat vind ik echt een bagger telefoon.. Ik heb er gewoon helemaaaaal niks mee. Maar toch, iemand een suggestie? Ik heb wel een paar eisen..

- groter scherm dan iPhone 4
- scherpe camera
- mogelijkheid tot veel apps (sommige apps zijn op sommige telefoons niet toegankelijk?)
- uiteraard veel GB omdat ik niks anders gewend ben dan mijn 32GB :)

Alvast bedankt

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 06:39

De foto's van de iphone zijn super :) ik heb eerder nooit foto's gemaakt met mobieltjes omdat de kwaliteit gewoon zo veel slechter was dan met mijn spiegelreflex, maar met de iphone leg ik veel meer vast tegenwoordig :)
En de muziek is natuurlijk super, omdat in de iphone gewoon bijna hetzelfde is als de iPod, en dat is echt dé draagbare mp3-speler die echt gemaakt is op goede muziekkwaliteit.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 09:53

russel schreef:

nou heb ik deze ook in het boekje zien staan hoe bevalt deze telefoon verder?? het is een android telefoon toch??
hier namelijk overgestapt op sim only abbonement en jesus dat scheelt echt heel veel geld ik heb nu meer belminuten en smsjes dan dat ik met me normale abbo had en ik betaal ook nog eens dik 25 euro minder :=
van de week eens dagje zwarte markt plannen om daar een telefoon te halen(kan je flink afdingen)

nu twijfel ik enkel tussen de htc en samsung of lg...

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 12:36

misschien zijn hier mensen die het weten;
mijn moeder zoekt een telefoon waar whatsapp op kan, met een zo groot mogelijk scherm/toetsen. Ze vond de samsung galaxy note wel wat, maar het budget is maximaal 200,- omdat ze eigenlijk alleen wil bellen/smsen/whatsappen. Wie-o-wie heeft een ideetje?

Is bv. een LG een goede keus?

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 12:50

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 08:35

NathalietjeB schreef:
russel schreef:

nou heb ik deze ook in het boekje zien staan hoe bevalt deze telefoon verder?? het is een android telefoon toch??
hier namelijk overgestapt op sim only abbonement en jesus dat scheelt echt heel veel geld ik heb nu meer belminuten en smsjes dan dat ik met me normale abbo had en ik betaal ook nog eens dik 25 euro minder :=
van de week eens dagje zwarte markt plannen om daar een telefoon te halen(kan je flink afdingen)

nu twijfel ik enkel tussen de htc en samsung of lg...

Heb de telefoon nu een week, bevalt super, hiervoor een htc wildfire, een absolute ramp....

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 13:52

Iemand ervaring met de Samsung Galaxy Fame?
En wat zijn de grootste verschillen tegen over de S3 Mini?

En ervaring met (overstappen en nummerbehoud) naar Hollands Nieuwe?

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 13:56

http://tweakers.net/pricewatch/compare/ ... categorie/

Hij is kleiner, slechtere scherm kwaliteit, langzamer, minder werkgeheugen en video opnemen is maar VGA kwaliteit ipv 720P van de S3 mini.

Dat is op papier, in praktijk zal hij niet veel slechter zijn dan de Galaxy Ace.
Overstappen naar HN ben ik niet bekend mee, waarom wil je naar die provider toe als ik vragen mag?

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 14:06

De prijs is dan ook een stuk lager ;)

Ergens anders waren ze juist wel weer positief.
Edit: http://www.samsunggalaxyfame.net/nieuws ... y-s3-mini/

Nou vooral om de prijs.

Ik heb nu een HI 175 (dacht ik abbo). Enkel bellen + sms, geen inet. Betaal 11,95 oid per maand.

Wil ik er inet bij, betaal ik: 75 bel/sms + 500 MB inet € 18,50 per maand. SIM ONLY 8)7 8)7

Bij HN:

Sim Only: 275 bel/sms of mb + extra 500 mb: € 14,- per maand

Met telefoon (samsung fame in dit geval): € 17,50 per maand....

Scheelt toch nog al wat he :=