Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
russel schreef:Heb net de wolfgang as 40se
Weet iemand hoe ik kan opnemen? Als de telefoon gaat en ik beweeg de ring, dan lrijg ik bezet zinnen en kan ik niet opnemen, de telefoon rinkelt door...heb zitten zoeken naar instellingen, maar kan niet vinden waar ik dit uit zet. Zal wel eenvergadering niet storen stand zijn...
russel schreef:Heb net de wolfgang as 40se
Weet iemand hoe ik kan opnemen? Als de telefoon gaat en ik beweeg de ring, dan lrijg ik bezet zinnen en kan ik niet opnemen, de telefoon rinkelt door...heb zitten zoeken naar instellingen, maar kan niet vinden waar ik dit uit zet. Zal wel eenvergadering niet storen stand zijn...
NathalietjeB schreef:russel schreef:Heb net de wolfgang as 40se
nou heb ik deze ook in het boekje zien staan hoe bevalt deze telefoon verder?? het is een android telefoon toch??
hier namelijk overgestapt op sim only abbonement en jesus dat scheelt echt heel veel geld ik heb nu meer belminuten en smsjes dan dat ik met me normale abbo had en ik betaal ook nog eens dik 25 euro minder![]()
van de week eens dagje zwarte markt plannen om daar een telefoon te halen(kan je flink afdingen)
nu twijfel ik enkel tussen de htc en samsung of lg...