Varekaj schreef:Het leuke aan een nieuwe bijverdienste is ontdekken hoeveel je exact uitbetaald krijgtMet de uren in het prikcentrum verdien ik 24,65€/uur bruto, maar ik ken het nettoloon dus niet. Ik gok ergens tussen de €10-€18/u netto en normaal is vandaag uitbetalingsdag.
Het is wel heel leuk om te doen, dus ik kijk toch regelmatig of er niet ergens eens extra shift is vrijgekomen haha. Gewoon voor de sfeer maar eerlijk is eerlijk, elke cent is mooi meegenomen.
Holy* dat is veel geld, voor dat loon zou ik ook extra veel proberen te werken, tikt lekker aan, zeker als je het leuk vind, al zou ik voor dat loon ook wel werk willen doen dat ik echt vreselijk vind

In NL hebben we een site die voor je uitrekent wat je netto overhoud aan je bruto loon en hier kan je ook opgeven of het je hoofdinkomen is bijvoorbeeld, zodat ze rekening kunnen houden met de belastingaftrek.
https://www.berekenhet.nl/werk-en-inkom ... oloon.html
Moet zeggen dat die bij mij behoorlijk accuraat was, voor een werkdag van 09:00-18:00 hou ik van 87 euro bruto, ongeveer 55 euro netto over, was bijna op de cent correct. Dit is voor mij een 2e baan, dus hier trekken ze volledige belasting vanaf (krijg ik meestal wel over de aangifte inkomstenbelasting weer wat van terug) maar dit is in Nederland, ik heb geen idee hoe het belastingstelsel in België werkt en of je deze site dan kan gebruiken, maar misschien hebben ze bij jullie wel iets vergelijkbaars.
En anders heb je vast een hele leuke verassing straks haha