Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
liekec schreef:Balen pantykous!! Het is hier ook zo'n gekkenhuis...
Wij hadden het dus uiteindelijk gewonnen op de financiering van de hypotheek, omdat de andere partij wel hoger had geboden. Dat kan ook een tip voor jullie zijn?
Nymeria schreef:Gefeliciteerd liekec!
En balen PK.. Met dat soort bedragen wordt hier bij bijna elke woning wel overboden. 't is een gekkenhuis. Hoewel ik nu met ons eigen huis in de verkoop hoop dat 't ook zo is natuurlijk.
Vandaag de eerste kijkers gehad, morgen weer 2 momenten.
Pinda_Dipje schreef:Gefeliciteerd pantykous en Lieke
Wij hebben inmiddels het volledige huis van onder tot boven overhoop om de boel in te pakken. Verhuizer heeft het af laten weten, en mijn man heeft door de huidige crisis geen vrij meer gekregen (werkt in de zorg) dus de verhuizing komt bijna in zijn volledigheid op mij neer, terwijl ik ook nog met 3 kinderen onder mn arm loop. Zal mij benieuwen
tjiftjaf schreef:Gefeliciteerd Pantykous. Heb je een linkje van het huis?
Pinda_dipje, dat wordt spannend. Veel succes.
Pantykous schreef:Nymeria schreef:Gefeliciteerd liekec!
En balen PK.. Met dat soort bedragen wordt hier bij bijna elke woning wel overboden. 't is een gekkenhuis. Hoewel ik nu met ons eigen huis in de verkoop hoop dat 't ook zo is natuurlijk.
Vandaag de eerste kijkers gehad, morgen weer 2 momenten.
Nou, plot twist! Wij werden tijdens het eten gebeld, verkopers wilden het toch liever aan ons verkopen omdat wij zekerheid van financiering hebben. (3 ton onder onze max hypotheek, 80k overwaarde en nog eigen geld). We moesten er dan nog een klein beetje bij doen en toen was het rond![]()
![]()
1 september de sleutel, das wel krap want ik ben 20 september uitgerekend maar ik ben allang blij.
Wat een leuke plek Lieke! Ik werk in Amersfoort, daar zit je heel mooi.
SaskiaB schreef:@Lieke: Daar woon ik nu ook en heb ik ook gekocht! Klein wereldjeBen met 15 minuten fietsen in de binnenstad en ik vind Leusden een fijne plek voor onze kinderen om op te groeien.