Mossel schreef:Ik heb nog een philodendron stek in westervoort
Mossel, Heb ik toevallig niet met jou stekjes geruild van de week via fb?
Ik heb vandaag perongeluk een philodendron white princes en een alocasia cucullata yellow en een peperomia red luna besteld. Weg centjes
En siernetels die kun je zelf makkelijk kweken uit zaadjes toch? Welke site ku je zo iets bestellen weet iemand dat? Vind dat wel leuk voor volgend voorjaar.
Moet nu al mijn stekjes bewaren voor een Sinterklaas stekjes ruil op de uni haha.
Ik heb momenteel ook maar 2 stekjes. Ik vind het een leuk idee!
. 

Gister even alles gemeten en water gegeven en dus wel weer gesproeid. Even proberen vol te houden. Helaas werkt alles in mijn persoonlijke leven momenteel niet mee en ben ik soms nog te moe om te eten dus plantjes waren afgelopen 2 weken even niet mijn prioriteit zeg maar. Ze zien er trouwens niet enorm slecht uit. Mijn maranta had wat gaten, dus die heb ik naar een donkerdere plek gezet. Ficus haar nieuwe blad is wel dood. De fittonia's hebben ook wat bruine blaadjes maar denk dat dat nog wel goed komt.

Heb het stekje er dus maar uit gehaald en geplant. Weer iemand of je hiervan de grote bladeren aan de bovenkant ook nog kunt stekken? Of alleen het onderste kleine plantje?