Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bruceandnoon schreef:Haha het is redelijk goed gekomen. Mijn vriend werd idd vanmorgen vroeg gelijk opgeroepen voor 4 dagen Abu Dhabi, dus ik kneep hem even . Maar het zit hem in de dimmer van het keukenlicht, dus niet zo zeer een stop vervangen wat dat kan ik nog wel met een beetje hulp. uiteindelijk doet nu alleen het licht in de keuken het niet maar wel die van het washok, het is daar heel donker dus ik ben erg blij dat die het ineens wel weer doet! Huis is helemaal aan kant ( ondanks hyperactieve peuter die er door heen banjert en gilt dat ze mee wil helpen schoonmaken..) , de zon schijnt, verse bos bloemen op tafel, subtiel geurkaarsje aan; kom maar door !
Citaat:Uw huis (Kromme Stelakker 77) is vorige week 2.918 keer gevonden en 463 keer bekeken op funda.
2.918 gevonden
Vorige periode: 2.796
463 bekeken
Vorige periode: 329
juval schreef:ik duim ook mee Bruce!! spannend hoor... wat een storm nu he.. ik hoop dat het meevalt, want we kunnen vandaag geen schade of wateroverlast gebruiken bij ons huis, morgen weer kijkers
wel weer heel positieve berichten op de statistieken.Citaat:Uw huis (Kromme Stelakker 77) is vorige week 2.918 keer gevonden en 463 keer bekeken op funda.
2.918 gevonden
Vorige periode: 2.796
463 bekeken
Vorige periode: 329
juval schreef:het zakt dus zowiezo![]()
juval schreef:het zakt dus zowiezo![]()