[Centraal] Bokkers op de woningmarkt *deel II*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

bruceandnoon

Re: [Centraal] Bokkers op de woningmarkt *deel II*

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 13:10

Haha het is redelijk goed gekomen. Mijn vriend werd idd vanmorgen vroeg gelijk opgeroepen voor 4 dagen Abu Dhabi, dus ik kneep hem even . Maar het zit hem in de dimmer van het keukenlicht, dus niet zo zeer een stop vervangen wat dat kan ik nog wel met een beetje hulp. uiteindelijk doet nu alleen het licht in de keuken het niet maar wel die van het washok, het is daar heel donker dus ik ben erg blij dat die het ineens wel weer doet! Huis is helemaal aan kant ( ondanks hyperactieve peuter die er door heen banjert en gilt dat ze mee wil helpen schoonmaken..) , de zon schijnt, verse bos bloemen op tafel, subtiel geurkaarsje aan; kom maar door !

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 13:15

peuters die helpen schoonmaken is meestal idd niet zo heel productief :+
ik duim voor enthousiaste kijkers :j

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 13:22

bruceandnoon schreef:
Haha het is redelijk goed gekomen. Mijn vriend werd idd vanmorgen vroeg gelijk opgeroepen voor 4 dagen Abu Dhabi, dus ik kneep hem even . Maar het zit hem in de dimmer van het keukenlicht, dus niet zo zeer een stop vervangen wat dat kan ik nog wel met een beetje hulp. uiteindelijk doet nu alleen het licht in de keuken het niet maar wel die van het washok, het is daar heel donker dus ik ben erg blij dat die het ineens wel weer doet! Huis is helemaal aan kant ( ondanks hyperactieve peuter die er door heen banjert en gilt dat ze mee wil helpen schoonmaken..) , de zon schijnt, verse bos bloemen op tafel, subtiel geurkaarsje aan; kom maar door !

Hoe was de bezichtiging geweest? Waren de mensen positief?

bruceandnoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 15:36

ja ze waren heel positief! het is een homo stel en ons huis is echt perfect voor hun ( we hebben het ook van een homo stel gekocht) zonder kinderen en dubbel inkomen en ons huis ziet er gewoon heel gelikt uit, alles is mooi afgewerkt. ze willen perse in het centrum van amsterdam wonen maar wel op een rustig plekje ( en dat is dit zeker) maar ik weet niet wat hun financiele situatie is. ze hebben een huis elders en ik weet niet of ze dat eerst moeten verkopen voordat ze dit zouden kunnen kopen. Dat is iets wat onze makelaar maar even moet gaan uitzoeken. Ik zou het zoooooo geweldig vinden als dit wat wordt. ik wil zo graag weg. er is alleen 1 probleem; we weten nog niet wat we dan willen! we durven eigenlijk niet gelijk een nieuw huis te gaan kopen omdat we in een voor ons hele nieuwe omgeving willen gaan wonen. Stel dat we het daar toch niet leuk vinden? ik denk daarom dat het slimmer is om eerst te gaan huren in de omgeving van waar we uiteindelijk willen gaan kopen. Alleen staat er niets geschikts te huur. Misschien moeten we de stoute schoenen aantrekken en wat huizen die al langere tijd te koop staan benaderen met de vraag of ze evt ook willen verhuren. Dat is dus nog even iets waar we over na moeten denken... Maar goed eerst dus even afwachten of dit wat wordt. spannend!!

Zerena

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 22:14

Spannend Bruceandnoon, ik duim met je mee!!

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 09:43

ik duim ook mee Bruce!! spannend hoor... wat een storm nu he.. ik hoop dat het meevalt, want we kunnen vandaag geen schade of wateroverlast gebruiken bij ons huis, morgen weer kijkers :)

wel weer heel positieve berichten op de statistieken.

Citaat:
Uw huis (Kromme Stelakker 77) is vorige week 2.918 keer gevonden en 463 keer bekeken op funda.
2.918 gevonden
Vorige periode: 2.796

463 bekeken
Vorige periode: 329

Mellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 09:58

http://www.mijnalbum.nl/Album=TBYJIULS

Muren waren allemaal ziekenhuis wit, meubels gisteren opgehaald, het word wel wat :-)

Hopen dat het snel gaat juval.

Zo hie thuis ff inpakken en dan weer naar het nieuwe huis, zaterdag is de dag!!!

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 10:05

Spannend dames, hopelijk is er snel een koper!

Ah MelloW mooie meubels! Vooral dat tafeltje met glas is echt helemaal mijn smaak <3

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 10:16

Effe inpakken? Zaterdag al over, dat is al lekker snel zeg!

Wij zijn gisteren begonnen met "effe inpakken". We hebben nog 2,5 maand, maar wat een zooi hebben we zeg. %)

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 10:21

verhuizen is echt mijn hobby niet.. ik woon nu een jaar hier, maar nog steeds ben ik dingen 'kwijt'... lastig is dat. Waarschijnlijk zit dat nog ergens in een doos in de berging, dus echt weg is het niet, maar ik heb nog niet voor alles een plekje. Als het meezit hoef ik noooit meer te verhuizen :)

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 10:26

Nu moet ik wel zeggen dat ik me enigszins verheugde op het inpakken. Mooi alles opruimen en weg wat weg kan. Zoveel zooi de laatste jaren vergaard (voornamelijk gekregen), kan mooi nu allemaal weg.

Vraag me alleen af hoelang ik nog zo enthousiast ben. :=
Overigens ben ik de laatste jaren verschillende keren verhuisd (gemiddeld om de 5 jaar) dus heb ik wel ervaring gekregen in handig inpakken en zorgen dat ik geen spullen kwijt raak.

bruceandnoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 10:44

juval schreef:
ik duim ook mee Bruce!! spannend hoor... wat een storm nu he.. ik hoop dat het meevalt, want we kunnen vandaag geen schade of wateroverlast gebruiken bij ons huis, morgen weer kijkers :)

wel weer heel positieve berichten op de statistieken.

Citaat:
Uw huis (Kromme Stelakker 77) is vorige week 2.918 keer gevonden en 463 keer bekeken op funda.
2.918 gevonden
Vorige periode: 2.796

463 bekeken
Vorige periode: 329

ja ik kreeg net ook de statistieken binnen. ons huis is ook veel en veel beter bekeken dan vorige periode! Fijn, het vertrouwen is misschien weer een beetje terug bij de huizenkopers!

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 10:58

net berichtje van de makelaar, woensdag nog een kijker.. ben benieuwd of dat de mensen zijn die afgelopen weekend toen mijn dochter er alleen was in de tuin wilden kijken.

Mellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 11:11

Hihi, nou effe, gelukkig al veel daar, maar de woordkeuze is niet zo handig, zo ff is het niet. Hihi. En ik heb er ook een hekel aan.

Ik schaam me er best voor maar het leukste van verhuizen vind ik dingen die weg kunnen slopen, machtig mooi :-) haha

Er komen genoeg te kijken zo te horen, zit vast iemand tussen. :-)

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 13:56

Statistieken zijn in ieder geval hoger als van ons huis Juval!

2.443 gevonden
Vorige periode: 2.164

399 bekeken
Vorige periode: 263

Ons huis staat er nog steeds niet als verkocht op, terwijl het voorlopig koopcontract 9 dagen geleden al getekend is.

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 16:35

Ik heb even geteld.... dit is de 7e keer dat ik ben verhuisd in 6 jaar tijd :+

Ik denk dat ik maar bij mijn hobby's neerzet op mijn CV :Y)

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 16:36

juval schreef:
net berichtje van de makelaar, woensdag nog een kijker.. ben benieuwd of dat de mensen zijn die afgelopen weekend toen mijn dochter er alleen was in de tuin wilden kijken.

*\o/* *\o/* *\o/* Goed nieuws!

Mooie stats! :j

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 16:38

ik duim voor jullie , verkopende bokkers :j

het huis met verzakkingsrisico is na 4 weken te koop te staan, al 10 gezakt met de vp . is nog te duur, moet nog 25 vanaf :+
we laten het huis nog steeds voor wat het is, maar toch wel nieuwsgierig hoe het eindigt :j

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 17:43

het zakt dus zowiezo :) :D

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 17:52

juval schreef:

Hahaha :+ .

Verhuizen, vreselijk, hahaha, snap niet dat mensen dat zo vaak doen :D .
Wij zijn eigenlijk in de 17 jaar dat we samen wonen, 2 keer verhuisd, eerste huis dus toen we gingen samen wonen en dan dus samen naar de boerderij.
Tjee, zeg, wat een zooi, zoveel inpakken, gedeelte staat nog steeds in dozen in de kelder, dat kan dus eigenlijk ook gewoon weg := .
Echt vreselijk vond ik het, maar goed, wij verhuisden wel met kantoor, kind, een paar paarden en dat was weer extra inpakwerk, hahaha.
Was ook nog niet zover dat alles meteen ingericht kon worden, vandaar dat er nu nog dozen staan, mooi uit het zicht in de kelder.
Wel destijds meteen flink opgeruimd en weg gegooid/weg gegeven, dat was dan wel weer mooi een voordeel :j

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 18:27

juval schreef:
:')
tis maar goed dat er niemand was, had net een slok water in mijn mond toen ik die las :+
zakgarantie :P

ik ga woensdag met mijn moeder bij een huis kijken, is even ikke kijken en inschatten of we er iets mee gaan kunnen, vriend kan van de week niet de agenda gelijk krijgen met de makelaar en de tijdelijke huurder.

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 19:23

Helaas, onze kijker was niet positief.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 19:25

balen...specifieke zaken of gewoon algemeen?

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 19:27

Ze vond de ruimtes tegenvallen.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 19:28

ja, daar kun je ook verder weinig aan doen ....
hopelijk snel enthousiaste kijkers voor jullie, die ook zo kunnen kopen :(:)