Hahaha, jij gaat altijd schilderen op de laatste dag van je vakantie Die wandmeubels vind ik allemaal te strak. Nicolle, Ik heb van die 365+ voorraaddingen van de IKEA. Daar past precies een pak brinta / bloem / rijst in, ideaal
MMIDV
Geplaatst: 27-10-12 12:53
hahahaha herkenbaar Nicolletje, netjes een bakje en zit je nog met een halfvol zakje Ik gooi de boel gewoon in een la, ziet niemand en heeft ook niemand er last van dat het zakjes/pakjes zijn.
Wij hebben een nepboom, met de lichtjes er al in vorig jaar niet neergezet ivm nieuwe jonge katjes, nu een jaar later wil ik het wel proberen. Vraag me alleen af of ik mn verenslingers er wel in moet hangen
Ahhh kerstbomen! Ik was helemaal blij dat ik de ruimte had voor een eigen kerstboom. Vorig jaar kerst woonde ik nog bij mijn ouders (In een jaar tijd gewoon 2 keer verhuisd bedenk ik me ) . Maar ik ga naar Australie 13 december voor een maandje dus heb niet veel aan de boom
Nic
Geplaatst: 27-10-12 13:17
Ik koop altijd een echte met kluit. Deze heeft de zomer buiten ook overleefd dus kan straks zo weer naar binnen Hoewel mijn woonkamer nog langgg niet ingericht is.
Wij hebben ook een nepboom! Ben benieuwd hoe het gaat met de jonge kat! Heb vorig jaar allemaal nieuwe ballen ed gekocht dus dit jaar sla ik even over, al zal er vast nog wel iets bij komen Ga ik november naar de ladiesfair van de tuinland en daar kan ik me vast niet beheersen
dit is het uiteindelijk gebleven, ga even op internet wat leuke ideetjes opdoen ! wil zowiezo nog 2 stoelen of een lounge stoel/bankje erbij.. in de kleur waarmee ik het wil combineren denk ik.
Nic
Geplaatst: 27-10-12 14:05
Misschien hebben wij suffe katten, maar wij, mijn ouders én zusje hoor ik eigenlijk nooit over katten die in de kerstballen of kerstboom hangen... En wij hebben echt al zo lang als ik leef (láng.... ) katten in huis.
Mijn katten zijn lomp en nieuwsgierig, geen goede combi. Planten en bloemen zijn ook altijd de sjaak daarbij denk ik dat de grote hoeveelheid veren in de boom erg aantrekkelijk zullen zijn.
Mijn moeder heeft een paar jaar terug de kerstboom vast moeten binden aan de verwarmingsbuis omdat de jonge kat er steeds in klom.. De ballen heeft ze er aan vast geknoopt want de gooide katjelief er steeds uit.. Echt een terrorpoes was ze toen, haha! Nu is ze 3, dus hopelijk doet ze het nu niet meer
Lunakeano, dat lijkt mij verder ook de leukste opstelling Wie weet zou je, (als je inderdaad met hout/riet wil werken om het strakke iets te breken) appelkistjes onder je tv op hun kant kunnen zetten met wat kussentjes, plaid, tijdschriften erin. En ik zou zelf in de zithoek een kleed neerleggen als je er geld voor hebt (en dan een aarde tint indien je voor hout/riet gaat)
Hier vorig jaar een kleine kat ook steeds in de kerstboom, wij hebben een nep boom met plastic ballen (niet aan te zien dat ze plastic zijn) dus dat ging gelukkig wel goed, en het leverde leuke foto's op
Het schijnt een oplossing te zijn je kat in de boom te kukelen, als de boom nog op de grond ligt... is mij verteld. Geen idee verder, dit jaar wordt de eerste keer met een hyperactieve speelgrage jonge kat.. Weet ook nog niet of ik het zie zitten haar in de boom te zetten, volgens mij vindt ze het nog leuk ook (en ik vind het wat zielig)
Edit: met kukelen bedoel ik: er in zetten/laten vallen van heel kleine afstand, zodat ze er goed achterkomen dat die naalden niet prettig zijn..
De enige keer dat de kat bij ons in de kerstboom hing was toen vriendlief haar erin liet vallen Beau houd niet zo van optillen en begon te wringen om los te komen, vriendlief hield haar niet en zo belandde ze in de kerstboom
Wij gaan straks naar het bos en neem even zakje mee zodat ik dingen kan zoeken om een herfststuk mee te maken.