Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
IKbenEllen schreef:Ook weer eens een vraagje van mijn kant![]()
Heeft er iemand ervaring met het verknippen van een gewone sim kaart naar een micro sim? Kan dat met een gewone pre paid kaart? Of is dat iets speciaals?
En kun je dat beter bij een telefoonwinkel laten doen of is dat goed zelf te doen?
IKbenEllen schreef:Ok, het is niet voor mezelf dus zal haar informeren. Maar doet bv een phone house dat ook, waar ze alle merken verkopen?
_Rianne_ schreef:Ik heb sinds vandaag een beveiligingscamera.
Leuk ding, kan zien wie voor mijn deur staat, helemaal super.
1 nadeel. Sinds ik de camera ingeschakeld heb, doet de wifi op mijn Iphone het niet meer..
Als ik de camera uitzet weer wel... maar da's niet handig natuurlijk!
Lastig.
Heeft hier iemand een oplossing misschien?
Shiloh schreef:Ik doe het altijd zo.
Ik begin onderaan. Poets de iphone goed schoon, en ga in een zo stofvrij mogelijke ruimte zitten, zodat er zo min mogelijk rond dwarrelt. Haal van de screenprotector een klein streepje van 1 of 2 centimeter aan de onderkant los en laat de rest nog even zitten (gewoon even dat cover velletje onderaan losmaken en een stukje omslaan). positioneer dan zo snel mogelijk de onderkant op de juiste manier op de iphone. Vervolgens zet je er de rand van je pinpas op. Terwijl je de rest van het velletje los trekt, duw je met de pinpas, zodat de screenprotector gelijk goed strak en netjes aan de iphone plakt en je weinig kans geeft voor lucht om ertussen te komen.
en whatever you do, accepteer de eerste poging, of begin gewoon helemaal aan een nieuwe. als je iets eenmaal loshaalt, is het over en uit en kun je het vergeten om het er nog mooi op te krijgen.
Choiix schreef:_Rianne_ schreef:Ik heb sinds vandaag een beveiligingscamera.
Leuk ding, kan zien wie voor mijn deur staat, helemaal super.
1 nadeel. Sinds ik de camera ingeschakeld heb, doet de wifi op mijn Iphone het niet meer..
Als ik de camera uitzet weer wel... maar da's niet handig natuurlijk!
Lastig.
Heeft hier iemand een oplossing misschien?
Dan is dat een draadloze camera op 2.4GHz
Even je wifi router op een ander kanaal zetten en klaar. Hoe dat moet hangt af van het type router, Google dat dus even
Sem_ schreef:Niemand leuke app tips?