Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mootje schreef:Hihi, had er al bij gezegd dat het jouw tip wasWerkt idd top!
leonie87 schreef:Quellian schreef:Ik weet niet of mijn zus er recht op heeft of dat ze het aftrekt hoor, maar hoorde toen zoiets. Omdat ik een opmerking maakte dat ik de prijs van de zoutloze kaas niet normaal vond, of ze daar niet in tegemoet gekomen werden.
Nederlandse kaas zit geen lactose in. Die zou ze gewoon moeten kunnen eten. Door het wei proces word dit eruit gehaald. (of heeft ze nog een andere intolerantie die ik over het hoofd zie?)
Imre schreef:We zijn de badkamer aan het verbouwen (lees: helemaal gestript, dus alles opnieuw), dus als iemand nog bespaartips heeft op dat gebied dan hoor ik het graag!We hebben gister een goeie deal gesloten bij de bouwmarkt. Een wastafel met kast eronder van 440 voor 275.
Kast is een showmodel, wastafel is nieuw. Deze combinatie, maar dan in het wit, zonder de spiegel of de hoge kast. Verder kopen we het leidingwerk en de vloerverwarming bij de groothandel en houden we http://www.verkeerdgeleverd.nl ook in de gaten.
Mootje schreef:Quellian, Noor en ik gebruiken het samen met gewoon wasmiddel om de stinklucht uit onze hardloopkleding te krijgenAlleen wassen met azijn zou ik persoonlijk nooit doen.
Mootje schreef:Inge, neehoor, het is een middel om het zweet eruit te krijgen, niet om de was te verzachten... Dat gebruik ik sowieso nooitZonde van het geld