Ja hehe dat snap ik, maar ik heb ook die bedden uitgeprobeerd en ik lag op zo`n matras voor geen meter (laat ik het dan zo zeggen), ik lig het lekkerst op een topdek van latex.
Kentaro
Geplaatst: 16-02-12 13:50
Ik heb ze zelf niet geprobeerd, maar ze zagen er wel super lekker uit!
vandaag zijn de kinderkamertjes afgetimmerd, nog even de plafonds dicht en dan kan laminaat erin en verf erop! zou wat zijn, eerste plakje dat af is!
zaterdagmorgen maar eens laminaat gaan sjoppen.
Kentaro
Geplaatst: 16-02-12 23:19
Dat is het leuke werk, het afwerken!! Wij hadden van de week ook nog even gekeken voor laminaat. Zit aardig prijsverschil in zeg. 2 weken terug bij Eigen huis en tuin hadden ze, vond ik, een mooie oud eiken van Quickstep. Maar kon deze nergens vinden
Bedankt, die vonden we zelf ook wel de leukste aanwinst die dag! Ze komen bij het Home Decocenter vandaan! Waren ook erg goedkoop! 1,30 per stuk (wel ex btw, maargoed da's nog niet duur).
das inderdaad niet duur! Ja spiegel ben ik erg blij mee wilde eerst die hele grote van London die ze bij Ikea verkopen met die bus, maar die ziek ik ineens bij iedereen dus toen vriendje met deze aan kwam zetten was ik blij verrast
Destino, leuke accesoires Elei, Leuk zo die lijstjes op plankjes!
Ik heb net een afspraak gemaakt met 'het Goed' gemaakt om één van mijn twee banken op te laten halen. Toen ze werden afgeleverd, bleek dat in mijn gedachte het huis groter was dan in het echt waardoor het wel erg vol staat! Foto: http://i1013.photobucket.com/albums/af2 ... nkamer.jpg
De kleinste gaat dan weg (de grote past ook niet in de lift) en dan draai ik die grote bij de verwarming weg.... Moet denk ik alleen wel mijn otazu-lamp verhangen, maar dat zou ik zelf moeten kunnen
Ik heb trouwens al weer helemaal zin om mijn accesoires aan te passen en de planten te herschikken. Eerst nog maar een paar weekjes wachten!
Kringloopwinkel. Er gaat er maar één weg, hè? Ik kan er nog wel wat voor vangen op MP, maar doe het liever zo... Dan ben ik er in één keer vanaf zonder telkens telefoontjes en emailtjes van mensen te hoeven beantwoorden
Hahaha nou ik kan je foto ff naar m'n zusje mailen (daarvoor zat ik te denken nl.). Die gaat nl. binnenkort samenwonen (en kan hem nu wel tijdelijk ff ergens kwijt).
Ik heb helaas geen geschikte schuur daarvoor... Wil wel dit jaar mijn oma's plantentafel goed opknappen. Gaaf, Lies! Ik ben helemaal verliefd op dit huis: http://www.funda.nl/koop/vlaardingen/hu ... -28/fotos/ Jammergenoeg kun je je niet bannen van funda