Topic telefoonkeuze

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kido

Re: Topic telefoonkeuze

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 21:32

S2plus is ook een ouder toestel aangezien de 3 en de 4 er ook al zijn.
En de 4 is een nog weer ouder toestel dan de andere twee die je noemde.

i_risss

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 21:47

Klopt, maar een nieuwere wordt echt te duur..
Maar als je kijkt naar de kwaliteit, welke is dan het beste?

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 23:45

De Xperia T... ;)

i_risss

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 23:54

Heb even gekeken maar dan moet ik nog 100 euro bijbetalen voor de telefoon..

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 07:07

De iPhone :j
Een Android toestel wordt veel sneller traag dan een Apple. Android heeft zo veel nutteloze functie en knopjes en dingetjes dat het toestel heel snel vol raakt, om maar te zwijgen over updaten. Iphone is gewoon simpel en snel, en blijft dat ook.

i_risss

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 14:58

Ik lees inderdaad heel veel reviews dat de S3 mini traag wordt na een tijdje, dus die valt af..
Nadeel van de Iphone vind ik wel dat je voor veel apps moet betalen.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 15:02

Apple heeft al bijna een miljoen apps, android zit daar nog lang niet aan. En Apple heeft ook van elk soort app wel een gratis variant erbij zitten.

i_risss

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 15:07

Maar de meest populaire zoals whatsapp en facebook, daar betaal je wel voor toch?

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 15:17

Facebook is gratis :j
Whatsapp kost 80 cent dacht ik..
Verder zijn alle apps gratis die ik heb, ook alle populaire :) Ik heb er alleen een navigatie met offline kaarten bij gekocht. Die bestaat voor android niet.

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 19:04

8nnemiek schreef:
Ik heb er alleen een navigatie met offline kaarten bij gekocht. Die bestaat voor android niet.

Voor Android bestaan er prima apps, TomTom / Sygic.. Die laatste gebruik ik en is werkelijk fenomenaal!

TE5

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 22:59

Ook ik moet op zoek naar een nieuwe telefoon, hoop dat iemand hier een goeie suggestie heeft :) Ik gebruik mijn telefoon echt maar héél beperkt, maar i.v.m. op kamers gaan wil ik nu voor het eerst toch maar een abonnement. Punt is dat ik vooralsnog voor een telefoon+abonnement alleen prijzen vanaf minimaal €25 euro p.m. tegenkom en dat gaat me echt wel te ver. (Nu ik nog thuis woon gebruik ik nog geen €10 per maand..) Een sim-only abonnement heb ik eigenlijk net zo graag, ik had er al een op het oog namelijk voordat mijn huidige toestel het op begon te geven, maar dan moet ik dus nog wel een nieuwe telefoon los kopen.

• Voor een abonnement max. rond de €20 p.m., liever minder natuurlijk :+ Voor een los toestel wil ik eigenlijk max. €150 uitgeven, maar ik weet niet of dat realistisch is met onderstaande 'eisen'.
  • Iets wat makkelijk typt voor smsjes (dus een touchscreen of qwerty toetsenbord o.i.d.)
  • Een leuke camera (hoeft geen afdrukkwaliteit, maar wel dat ik 't ergens online kan zetten zonder dat 't meteen super korrelig is o.i.d.)
  • Waar ik iets van WhatsApp op kan zetten.
  • Voor een abonnement: incl. internet, maar dat hoeft ook niet heel veel te zijn..
  • Betrouwbaar, dus niet bij het minste of geringste kapot.

O, en fijne/goedkope winkels en websites om op te zoeken zijn natuurlijk ook altijd welkom *D

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 01:04

HTC Desire X icm GSMtopdeal en je bent klaar. ;)

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 07:38

Quad schreef:
8nnemiek schreef:
Ik heb er alleen een navigatie met offline kaarten bij gekocht. Die bestaat voor android niet.

Voor Android bestaan er prima apps, TomTom / Sygic.. Die laatste gebruik ik en is werkelijk fenomenaal!

Ik bedoelde degene die ik heb, die kostte 4 euro :) 70 euro voor navigatie op de mobiel gaat me wat ver :=

Mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 09:29

Ik heb sinds gisteren de iphone. Was wel even puzzelen met whatsapp erop zetten die kost 80 ct idd. verder zijn facebook candycrush twitter allemaal gratis

_xDyan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 09:57

TE5 schreef:
Ook ik moet op zoek naar een nieuwe telefoon, hoop dat iemand hier een goeie suggestie heeft :) Ik gebruik mijn telefoon echt maar héél beperkt, maar i.v.m. op kamers gaan wil ik nu voor het eerst toch maar een abonnement. Punt is dat ik vooralsnog voor een telefoon+abonnement alleen prijzen vanaf minimaal €25 euro p.m. tegenkom en dat gaat me echt wel te ver. (Nu ik nog thuis woon gebruik ik nog geen €10 per maand..) Een sim-only abonnement heb ik eigenlijk net zo graag, ik had er al een op het oog namelijk voordat mijn huidige toestel het op begon te geven, maar dan moet ik dus nog wel een nieuwe telefoon los kopen.

• Voor een abonnement max. rond de €20 p.m., liever minder natuurlijk :+ Voor een los toestel wil ik eigenlijk max. €150 uitgeven, maar ik weet niet of dat realistisch is met onderstaande 'eisen'.
  • Iets wat makkelijk typt voor smsjes (dus een touchscreen of qwerty toetsenbord o.i.d.)
  • Een leuke camera (hoeft geen afdrukkwaliteit, maar wel dat ik 't ergens online kan zetten zonder dat 't meteen super korrelig is o.i.d.)
  • Waar ik iets van WhatsApp op kan zetten.
  • Voor een abonnement: incl. internet, maar dat hoeft ook niet heel veel te zijn..
  • Betrouwbaar, dus niet bij het minste of geringste kapot.

O, en fijne/goedkope winkels en websites om op te zoeken zijn natuurlijk ook altijd welkom *D

Misschien moet je hier eens gaan kijken: www.holandsnieuwe.nl
Daar staan een aantal abonnementen onder de €20,-

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 11:12

Ik heb sinds kort een Samsung S3 met als provider Hollandse Nieuwe. Ben er helemaal tevreden mee. :j
Abbonement van 500 MB + 275 sms of belminuten. 26,50 in de maand.

TE5

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 16:19

Bedankt voor alle tips, daar heb ik wat aan! :j Ben nu vooral aan 't kijken naar die HTCs, die lijken me wel fijn. Denk dat ik maandag maar eens naar een winkel ga om ze eens in 't echt te zien, ook hoe ze verschillen. Dat GSM topdeal vind ik wel een fijne site, geen gedoe met 'actieprijzen' of dat je voor het maandelijkse bedrag dat je voorgeschoteld krijgt nog niet eens kan bellen of smsen :+ Alleen jammer dat ze niet bijvoorbeeld een x-aantal smsjes en belminuten gecombineerd hebben, maar dat je die echt allebei apart moet nemen en dan ook nog met een behoorlijk minimum.. Vooral omdat dat voor smsen veel lager ligt dan voor bellen en ik juist weer amper bel en meer sms :P

Rudina

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 16:22

Ik dacht dat ik een dure abo had afgesloten, maar lekker blond.. Ik had bij het afsluiten niet goed naar de bundel gekeken.
Nu kan ik dus onbeperkt bellen, smsen en heb 2000MB best chill!

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 16:25

Rudina schreef:
Ik dacht dat ik een dure abo had afgesloten, maar lekker blond.. Ik had bij het afsluiten niet goed naar de bundel gekeken.
Nu kan ik dus onbeperkt bellen, smsen en heb 2000MB best chill!

En waarschijnlijk gebruik je er lang niet alles van. ;)

rooz_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 19:55

Ik kom hier ook even binnenvallen... mijn telefoon doet het niet meer, dus moet ik opzoek naar iets nieuws.

Ik zoek iets betaalbaars ( rond €100), met zaklampfunctie, mogelijkheid voor whatsapp en internet en liefst met qwerty.

Nu had ik hiervoor de nokia c3 en die vond ik eigenlijk heel fijn, het liefst zou ik weer zo'n soort telefoon nemen alleen miste ik wel een zaklamp/flitser. De c3 is nu in nieuwe versie te koop; nokia asha, maar nog steeds geen flitser helaas.

Weet iemand een telefoon die dit wel heeft of moet ik dan toch echt voor touchscreen gaan?

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 20:57

Mijn oude Motorola milestone had dat, en dat was echt een geweldig ding, niet kapot te krijgen! Maar dat was alweer een aantal jaar geleden, ik weet niet of ze nog verkocht worden..

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 21:00

Kido schreef:
S2plus is ook een ouder toestel aangezien de 3 en de 4 er ook al zijn.
En de 4 is een nog weer ouder toestel dan de andere twee die je noemde.

Dat is niet waar. De s2 plus is afgelopen januari uitgekomen. Het is namelijk de opvolger van de S2

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 21:03

i_risss schreef:
Ik heb alle verschillen allang opgezocht maar ik wil graag wat ervaringen horen :)

In de winkel hoorde ik dat de S2 plus juist weer een 'heel oud' toestel is. Van anderen hoorde ik dat de S3 mini snel vastloopt en dat de Iphone ondanks de 5 MP camera juist hele goede foto's maakt!

S2 plus is een nieuw toestel (opvolger van de S2)

Ik heb de S3 mini en heb er geen vastloop problemen mee. Hij bevalt me erg goed!

harriehoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 14:36

Ik ben ook opzoek naar een nieuwe mobiel. Ik heb nu de iPhone 3GS.
Ik zit heel erg te denken om de Samsung Galaxy s3 mini te nemen. Ervaringen met dit toestel?

Een paar dingen die ik belangrijk vind:

- Moet een camera opzitten die kan filmen met geluid, foto's kan maken en een flitser
- Mp3
- Broekzak formaat. De S3 is dus sowieso uitgesloten
- Niet een onwijs dure telefoon. Niet meer dan 300 euro
- En wel wat geheugen, is altijd handig. :)

Ideeën?

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 15:02

Voor de Galaxy S3 mini moet je snel zijn, deze week in de aanbieding bij The Phonehouse voor €180,-waar hij doorgaans vanaf €230,- te koop is elders.

Voor die prijs heb je echt een prima ding in huis, geen andere telefoon kan daar dan aan tippen.