Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Quad schreef:8nnemiek schreef:Ik heb er alleen een navigatie met offline kaarten bij gekocht. Die bestaat voor android niet.
Voor Android bestaan er prima apps, TomTom / Sygic.. Die laatste gebruik ik en is werkelijk fenomenaal!
TE5 schreef:Ook ik moet op zoek naar een nieuwe telefoon, hoop dat iemand hier een goeie suggestie heeftIk gebruik mijn telefoon echt maar héél beperkt, maar i.v.m. op kamers gaan wil ik nu voor het eerst toch maar een abonnement. Punt is dat ik vooralsnog voor een telefoon+abonnement alleen prijzen vanaf minimaal €25 euro p.m. tegenkom en dat gaat me echt wel te ver. (Nu ik nog thuis woon gebruik ik nog geen €10 per maand..) Een sim-only abonnement heb ik eigenlijk net zo graag, ik had er al een op het oog namelijk voordat mijn huidige toestel het op begon te geven, maar dan moet ik dus nog wel een nieuwe telefoon los kopen.
- Voor een abonnement max. rond de €20 p.m., liever minder natuurlijk
Voor een los toestel wil ik eigenlijk max. €150 uitgeven, maar ik weet niet of dat realistisch is met onderstaande 'eisen'.
- Iets wat makkelijk typt voor smsjes (dus een touchscreen of qwerty toetsenbord o.i.d.)
- Een leuke camera (hoeft geen afdrukkwaliteit, maar wel dat ik 't ergens online kan zetten zonder dat 't meteen super korrelig is o.i.d.)
- Waar ik iets van WhatsApp op kan zetten.
- Voor een abonnement: incl. internet, maar dat hoeft ook niet heel veel te zijn..
- Betrouwbaar, dus niet bij het minste of geringste kapot.
O, en fijne/goedkope winkels en websites om op te zoeken zijn natuurlijk ook altijd welkom
i_risss schreef:Ik heb alle verschillen allang opgezocht maar ik wil graag wat ervaringen horen
In de winkel hoorde ik dat de S2 plus juist weer een 'heel oud' toestel is. Van anderen hoorde ik dat de S3 mini snel vastloopt en dat de Iphone ondanks de 5 MP camera juist hele goede foto's maakt!