gaucho schreef:Mooie kleur, wordt een mooi geheel zo.
Hier morgen verhuizen, ovens net op tijd geplaatst en kast aangepast, het was 1 oven met een koelkast er onder:
[ [url=m/QDvo9I.jpg]Afbeelding[/url] ]
En een aparte koelvries-combinatie:
[ [url=m/qibIm3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nou heerlijk.
Ik ben jaloers op je keuken hoor

Supermooi!
Kom er toch wel steeds meer achter dat dat wat mij betreft het zwakke punt van onze nieuwe huis is: niet heel inspirerend om te zien en ook niet praktisch ingedeeld. Wel vrij nieuw, en weer een nieuwe keuken is zo ontzettend duur en met een beperkt budget ook een relatief slechte investering (we proberen zoveel mogelijk renovatiebudget uit te geven aan waardevermeerderende aanpassingen, die zijn er ook nog genoeg te maken.) Helemaal als het geen open keuken is dus redelijk uit het zicht.
Mochten bokkers inspiratie hebben om het op te leuken

Ik kom niet verder dan nieuwe handvatten. Ook als we een nieuwe keuken zouden hebben, geen idee wat een leuke indeling is. Maar nu gebruik je de helft van de ruimte niet omdat je niets voor de ramen kunt zetten.
[ [url=m/UH2v3c.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/QDkyN2.png]Afbeelding[/url] ]
Overigens is onze huidige keuken 1.5 m2

Dus wat dat betreft sowieso een vooruitgang.
Tegen de wand gaan we een vrijstaande vaatwasser (zit een aansluiting) + een koelkast zetten wat er wsl ook niet uitziet

Maarja. Hopelijk komt er ooit binnen 10 jaar dus een nieuwe keuken

Zaten eerst nog te denken aan een nieuw keukenblok, maar dat is ook wat zonde van het geld dan.