Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mysa schreef:Is Stadshagen, toch? Woont mijn zus ook, maar in een ander deel. Zou zelf niet in Stadshagen willen wonen maar moet toegeven dat het wel praktisch is als je nog jonge kinderen hebt.
mysa schreef:Is Stadshagen, toch? Woont mijn zus ook, maar in een ander deel. Zou zelf niet in Stadshagen willen wonen maar moet toegeven dat het wel praktisch is als je nog jonge kinderen hebt.
Ghostattack schreef:Dat is allemaal al uitgezochtTwee jaar terug hadden we het ideale huisje te koop zien staan, voor een perfecte prijs. Helaas al lang en breed verkocht natuurlijk
Jolien87 schreef:Het huis van mijn zus is vanmorgen op Funda gekomen en het regent telefoontjes voor bezichtigingen. Aan het begin van de middag stond de teller op 10.
Het is ook wel een keurig afgewerkt huis maar de makelaar liet aan mijn zus weten dat ze de hele dag niets anders horen dan belangstelling voor haar huis.
https://www.funda.nl/koop/zwolle/huis-4 ... straat-65/
julius_juut schreef:Ghostattack schreef:Dat is allemaal al uitgezochtTwee jaar terug hadden we het ideale huisje te koop zien staan, voor een perfecte prijs. Helaas al lang en breed verkocht natuurlijk
Dan is 't goed. Anders is het zo zware tegenvaller als je er achter komt dat het niet kan.
En ik kreeg net een mailtje dat het huis dat ik maandag zou bezichtigen verkocht is.