Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nathazzz

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 17:56

Ik lees al een tijdje mee maar het wil ook lonen je huidige tv-internet aanbieder te bellen voor een mooie aanbieding. Ik doe dit ook elk jaar en krijg meestal 50% korting voor een half jaar als ik weer een contract aanga voor een jaar.

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 18:01

F_inley schreef:
Sharani schreef:
Hier juist bijbetalen... maar op zich wel begrijpelijk. Is vlak voor de winter een nieuwe meter geplaatst en deze afrekening was dus alleen van de wintermaanden.

Huh dat snap ik niet ik heb namelijk ook een andere meter gekregen in februari maar heb wel een volledige afrekening van een jaar gekregen.

Ik knijp hem voor vanmiddag vorige week natuurlijk boodschappen voor 3,00 gedaan maar nu is er wel echt veel op dus word een duur rondje boodschappen vanmiddag ben ik bang

Wij zijn in maart overgestapt naar een andere leverancier, denk ook dat het daardoor komt dat we een afrekening over 3 maanden kregen. Al hadden we daarvoor er ook 1 over 2 maanden gehad. Namelijk van het moment van de jaarafrekening tot de nieuwe meter.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 20:22

Ik ga morgen boodschappen doen, zal wel druk zijn. En geen goedkope met de paasdagen. Krijgen 5 logees, dat is ineens wel veel als we normaal met 2en zijn. De paaseieren om te verstoppen zijn al wel gekocht. :))
Verder nog iets verzinnen voor morgen, goede vrijdag dus geen vlees maar vis. Voornamelijk iets verzinnen voor de lunch, zal wel ei worden (alsof we die niet genoeg zullen krijgen).

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-18 00:12

:)ddd 1 ei is geen ei, 2 ei is een half ei,
3 ei is een paasei!!! :)ddd

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-18 11:21

Energie zou bij mij niet besparen, heb al een strak abonnement en 25% vaste klant korting. Mijn telecom stap ik wel ieder jaar over, totaal geen gedoe en scheelt me ontzettend veel geld!

Hier een duurdere maand, maar dat komt ook door pasen en omdat ik heel wat groente en fruit planten en bomen heb gekocht (uit boodschappenbudget). Nu even pijnlijk, maar zodra het allemaal vrucht en groente gaat geven scheelt dat een hoop :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-18 11:46

Nathazzz schreef:
Ik lees al een tijdje mee maar het wil ook lonen je huidige tv-internet aanbieder te bellen voor een mooie aanbieding. Ik doe dit ook elk jaar en krijg meestal 50% korting voor een half jaar als ik weer een contract aanga voor een jaar.

Dat wist ik niet! Zeker de moeite waard om daar eens naar te bellen.
Ik vind dat echt zo verschrikkelijk duur!

Nathazzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-18 12:18

vec schreef:
Nathazzz schreef:

Dat wist ik niet! Zeker de moeite waard om daar eens naar te bellen.
Ik vind dat echt zo verschrikkelijk duur!

Ik kwam er ook pas achter toen ik aangaf over te stappen. Toen werd ik gebeld door de huidige aanbieder met n nieuw aanbod en is de overstap terug gedraaid. Ze zeiden toen zelf al bel over een jaar maar weer om te vragen wat we voor u kunnen betekenen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-18 12:40

Ik ga Telfort eens bellen!

SuusBN

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-18 12:45

er was iemand die een voorbeeldje had van zijn/haar uitgaven aan de boodschappen, maar kan het niet terug vinden...

Heeft er iemand een voorbeeldje voor een week oid? dan kan ik daar eens mee vooruit gaan denken en plannen!

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-18 13:58

vec schreef:

Ben wel benieuwd wat ze zeiden, want wij hebben hier ook Telfort :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-18 14:23

just_kiki schreef:
vec schreef:

Ben wel benieuwd wat ze zeiden, want wij hebben hier ook Telfort :)

Bij jullie wilden ze niets doen?

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-18 14:29

Dat durf ik dan weer niet he :o

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-18 18:00

F_inley schreef:
Dat durf ik dan weer niet he :o

Waarom niet, ze eten je niet op. Sterker nog ze willen je als het goed is graag als klant houden.

Sannert

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-18 18:50

Ok. Ik ben net gezwicht bij de Lidl voor iets anders dan eten. Maar ik kon het niet laten liggen. Voor de jongste 3 trainingsbroeken voor 6 euro en voor de oudste een jurkje en 2 leggings voor 8 of 9 euro. Echt geen geld.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-18 20:44

Als je naar je eigen provider belt kies altijd de afdeling opzeggingen die mogen veel meer dan de normale klantenservice.

Ik doe het elk jaar bij KPN maar op dit moment is de korting zo beroerd dat ik me daar geen jaar voor vast ga leggen dus ik kijk even rond en wacht af.

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-18 00:05

;( Er gaat toch íets van mijn meevaller af.....

Gisteravond laat ben ik gevallen, op de rechterkant van mijn gezicht (daar zitten dus her en der wat wonden), maar dat gaat wel over....

Mijn bril echter..... daarvan is het rechterglas kapoet. Ik heb -1 komma nog wat dacht ik, maar heb deze eigenlijk altijd op (ik verdraag geen lenzen denk ik).
Goed, hij had al wat krassen op de glazen, en ja het montuur was ook ietsjes verbogen, en dat wilde ik nog ff laten aanpassen....

Maar nu dus meteen morgen "even" naar de Eyes and More hier in Deventer. Komt deze ook vandaan.
Vanuit mijn zorgverzekering krijg ik max. 75 euro vergoed en de brillen daar zijn standaard 100 euro.
Meteen ff opnieuw laten meten, en dan kan het gezeik weer beginnen om een mooi PASSEND montuur te zoeken.
Ik heb nl. een kindermaat met m'n 30 jaar ;(

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-18 00:11

O, ik ken dat probleem van een passend montuur zoeken. 44 jaar en ook een kindermaat. :D Kun je tussen de roze, knalblauwe, groene, rode etc iets uit gaan zoeken. Heb momenteel een kleine volwassen maat maar die is eigenlijk toch wel te groot.

Vergoed de verzekering je bril niet?

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-18 00:15

Yeahh ben dus niet alleen heb ook een kindermontuur haha. Ik hou wel van kleurtjes dus kan altijd goed slagen.

Wel balen natuurlijk van je val!

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-18 08:10

Hier nog iemand met een kindermaat bril, komt best veel voor lijkt wel.

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-18 08:12

Mijn zusje slaagt altijd erg goed bij Charlie Temple. Hoe het zit met vergoedingen weet ik niet, maar ze hebben goede en goedkope brillen en veel keuze :). Terugsturen kan ook!

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-18 08:35

Oei beterschap, zo op je gezicht vallen is enorm schrikken :(:)
Succes met uitzoeken van een nieuwe bril. Lastig zo’n kleine maat inderdaad.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-18 10:23

Sharani schreef:
Hier nog iemand met een kindermaat bril, komt best veel voor lijkt wel.

Heel veel en er zijn echt volwassen smalle brillen te vinden bij betere zaken.

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-18 10:25

Ik ga altijd naar Hans anders en dan de merkbrillen voor kinderen kunnen makkelijk voor volwassenen door qua kleur ect. Ga echt geen 300 voor een bril neerleggen in zo'n dure brillenzaak

Sannert

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-18 10:41

Ik heb een tijd geleden bij de pearl een nieuwe bril gekocht. Ik had nog 100 euro van de verzekering. Ik zeg daar wil ik onder blijven. Montuur van 10 euro. En de glazen heeft ie nog extra opties bij gedaan omdat er een actie was met korting. Kwam op 97 euro uit haha. Ik draag m niet zo vaak. Maar mn oude bril was al 10 jaar oud. := de sterkte klopte niet meer. Echt aan vervanging toe.

_Jody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-18 14:58

Voor de mensen die de etos-stappenteller hebben, kun je meerdere gratis artikelen tegelijk meenemen?