Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
F_inley schreef:Sharani schreef:Hier juist bijbetalen... maar op zich wel begrijpelijk. Is vlak voor de winter een nieuwe meter geplaatst en deze afrekening was dus alleen van de wintermaanden.
Huh dat snap ik niet ik heb namelijk ook een andere meter gekregen in februari maar heb wel een volledige afrekening van een jaar gekregen.
Ik knijp hem voor vanmiddag vorige week natuurlijk boodschappen voor 3,00 gedaan maar nu is er wel echt veel op dus word een duur rondje boodschappen vanmiddag ben ik bang
Nathazzz schreef:Ik lees al een tijdje mee maar het wil ook lonen je huidige tv-internet aanbieder te bellen voor een mooie aanbieding. Ik doe dit ook elk jaar en krijg meestal 50% korting voor een half jaar als ik weer een contract aanga voor een jaar.
vec schreef:Nathazzz schreef:Ik lees al een tijdje mee maar het wil ook lonen je huidige tv-internet aanbieder te bellen voor een mooie aanbieding. Ik doe dit ook elk jaar en krijg meestal 50% korting voor een half jaar als ik weer een contract aanga voor een jaar.
Dat wist ik niet! Zeker de moeite waard om daar eens naar te bellen.
Ik vind dat echt zo verschrikkelijk duur!