Nu kan het lange wachten beginnen. In de akte geeft de bouwer zichzelf de tijd tot 18 november 2018

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
EstherMe schreef:Wij krijgen 21/11 de sleutel! Kan niet wachten!
_Hedi schreef:Wij hebben donderdag een bijeenkomst van de straat voor het bereiken van het hoogste punt, ik ben benieuwd!
noviceh schreef:Gister de vloer definitief besteld (keramisch parket). Dat kan ook nog een tijdje gaan duren, aangezien ze vochtmetingen moeten doen en pas kunnen beginnen zodra de vochtwaarde onder een bepaalde grens is. Ook is de keuken definitief besteld. Die kunnen ze pas plaatsen als de vloer er ligt. Denk dat we daar bij elkaar zeker een maand voor uit kunnen trekken. Ik hoopte dat we er in februari in konden, nu hoop ik op april![]()
Beetje vage foto, maar hier zie je goed hoe groot de ramen boven zijn als mijn pa ervoor staat:
[ Afbeelding ]
Judith_H schreef:Josien, wij hebben in december getekend en ze zijn pas in juni met het eerste rijtje begonnen te bouwen, ze moeten echt nog zoveel doen op zo'n terrein voordat er daadwerkelijk echt gebouwd kan gaan worden. Dus zou toch echt wel beetje rekening houden met februari/maart, voordat je voor teleurstellingen komt te staan.
Wel gezellig dat je al iemand kent, dat praat wel een stuk makkelijker.