saroanda schreef:En toch vind ik lang niet alle diepvriesgroenten even lekker als vers eerlijk gezegd. Wij eten eigenlijk alleen maar spinazie, rode kool en prei a la creme uit de diepvries. Ik heb wel eens sperciebonen van de lidl en c1000 basis medk gehad en an de lidl zo'n combizak bloemkool/brocolli/wortel. Maar die vond ik allemaal dus niet te eten.
Wat is jullie ervaring met diepvriesgroenten? En dan met name van de a-merken en degene die bij de c1000, lidl en emte te verkrijgen zijn. AH hebben we helaas niet in de buurt. Eind dit jaar wel een jumbo.
ik gebruik best veel dingen uit de diepvries, maar ik maak het wel meestal klaar in een pasta, curry , grotendeels buitenlandse keuken.
rode kool, boerenkool en spinazie maak ik wel gewoon hollandsch klaar
sperzieboontjes uit de diepvries vind ik als groente naast de aardappels en een stukje vlees niet lekker ...
maar door de roti, helemaal goed 
ik gebruik
spinazie, erwtjes, tuinbonen, paprika, boerenkool, pompoen, sperziebonen, mais, bloemkool, broccoli, rode kool(maar niet ah of es, die vind ik bij de rode kool tegenvallen) etc regelmatig uit de diepvries, juist met veel buitenlandse keukens gebruik je een paar groenten in een gerecht en dan een paar handjes van het 1 en een paar van het ander...dan is diepvries ideaal 
maar maak het ook allemaal net zo makkelijk met vers.